Dubrovnik - Reisverslag uit Dubrovnik, Kroatië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Dubrovnik - Reisverslag uit Dubrovnik, Kroatië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Dubrovnik

Blijf op de hoogte en volg Fleur

16 Juni 2015 | Kroatië, Dubrovnik

Heey schatjes

Vandaag zijn we in Dubrovnik en ik ben lekker de hele dag vrij!!

Ik ben hier inmiddels al wel een paar keer geweest. Ik ben rond een uurtje of tien elf het schip af gegaan samen met Patrick en Lei Lei. Laatste port het schip af!!! Komen steeds meer laatste dingen :P Altijd leuk ;) Het was echt onwijs warm vandaag en ik was natuurlijk weer te warm gekleed. Die mazzel heb ik altijd weer.

We hebben lekker wat rond gelopen en zijn daarna lekker wat gaan eten. Toch maar een plekje in de chaduw op gezocht want het was echt te warm. En ik had me uiteraard niet ingesmeerd omdat ik dacht dat het niet zo warm zou zijn :P Dus netjes in de schaduw gezeten. Nog steeds warm natuurlijk!! Ik heb lekker een carpaccio gegeten en daarna een calzone pizza. Jamajamjam!! Toen zat ik ook wel vol. Vervolgens verder gelopen. Ik ben toen bij een ander plekje gaan zitten voor wifi terwijl Lei Lei en Patrick ergens anders heen gingen. Ik heb toen lekker mijn verslagen zitten typen en posten, want dat houd ik tegenwoordig niet zo goed meer bij :$ Maar ik ben bijna klaar met schrijven :P

Rond een uurtje of half 5 ben ik weer in de bus gaan zitten op weg naar het schip. En eenmaal op het schip was het pak tijd. Koffers onder het bed vandaan en maar pakken. Ik ben goed bezig geweest en heb ook wat dingen weg gegooid. Broeken die stuk zijn bijvoorbeeld, heeft niet nut om die mee naar huis te nemen. Ik ben redelijk gepakt al. Het is nu wachten tot ik al mijn werkspullen kan inpakken en dan kan ik het afmaken. Nu staat het nog zo in de kamer alsof ik uit mijn koffer leef :P

Verder ben ik redelijk op tijd naar bed gegaan want ik was nog wel een beetje moe van dat feestje ;) We hebben nu 5 zeedagen en 1 portdag op komst. En ik ben geen een dag vrij. Dus het gaat zwaar worden denk ik zo...

Love you xxx

  • 17 Juni 2015 - 13:47

    Jill:

    LEUK! Toch nog je laatste blogs lezen ondanks dat je al terug bent :)
    Lekker zeg een hele dag vrij en dan ook nog zulk heerlijk warm weer treffen (tenzij je te warm gekleed bent ;p). Verstandig dat je zo op tijd begonnen bent met koffers maken. Anders wordt het zo'n gestress

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kroatië, Dubrovnik

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 112657

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: