Einde cruise 1! - Reisverslag uit Cádiz, Spanje van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Einde cruise 1! - Reisverslag uit Cádiz, Spanje van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Einde cruise 1!

Blijf op de hoogte en volg Fleur

22 September 2014 | Spanje, Cádiz

Heey schatjes!

Hoe is het met jullie? Ik ben nogal moe en ik zal jullie even vertellen waarom :P

Ik lag gister heel braaf een soort van op tijd in mijn bed toen er iemand naar onze kamer belde. Telefoon voor mij... Pedro aan de andere kant van de lijn. Hij wilde dat ik mee ging naar het feestje in de crewbar. Het was het leavers party, er gaan namelijk wat mensen weg in Southampton. Dus ik eerst nee nee ik ben moe geen zin. En uiteindelijk ben ik toch gegaan. Gelukkig was het erg gezellig. Ik moet altijd wel even inkomen op zo'n feestje. Heel veel mensen hebben al andere vrienden buiten de spa en die heb ik nog niet echt dus dat is altijd even moeilijk. Maar het ging wel goed. Tot het einde van de avond. Ik had mezelf buitengesloten van mijn kamer, zoiets gebeurd alleen mij. Dus toen ik de sleutel van mijn kamergenoot ging halen reageerde ze heel boos en raar. Dus ik had geen idee wat er aan de hand was. Ik mijn eigen sleutel weer gevonden en die van haar terug gebracht. Ik kan wel even verklappen dat ik 1.45 naar mijn kamer ging. Vervolgens hoorde ik mijn kamergenoot binnenkomen en die ging haar vriendje bellen. Ik kon alles gewoon volgen en zo kwam ik er ook achter dat er door iemand over mij werd gepraat op geen goede manier. Ik zou namelijk tegen iemand hebben gezegd dat mijn kamergenoot met Ilija seks heeft gehad. Nou dat heb ik absoluut niet gedaan!! Ik heb haar naam niet eens in mijn mond genomen. Anyhow ik heb dat dus gister avond nog uitgepraat met mijn kamer genoot. Dus data is wel weer goed ik moest alleen nog met Ilija praten. Goed ik ging uiteindelijk om 3.30 uur slapen en om 6 uur ging mijn wekker. Dus veel slaap heb ik niet gehad, maar ik heb het goed volgehouden al zeg ik het zelf :P

Goed smorgens liep ik nog een beetje in mijn hoofd met alles wat er was gebeurd. Ik baalde er gewoon van en ik weet ook wie er heeft gepraat. Dus weet nog niet wat ik doe als ik haar weer zie, maar dat is twee. Na de meeting en de handdoeken vouwen heb ik Ilija even aan zijn kraagje getrokken en vertelde wat ik had gehord. Waarop hij heel koeltjes reageerde dat het wel goed zit. Maar zo voelde dat niet echt voor mij. Later op de ochtend hebben we het er nog goed over gehad en ik voel me wel een stuk beter nu. Hij weet en gelooft mij ook dat ik het niet heb gezegd en dat is voor mij het belangrijkst. Ik weet in ieder geval wel dat ik niet meer zo maar iets tegen iemand ga vertellen. Wat het wel een stukje moeilijker maakt, want er zijn genoeg dingen die ik wel even kwijt wil of even wil delen et iemand. Maar daar heb ik jullie voor!! Ik weet niet of dit helemaal een goed begin is van mijn blog en of het echt verstandig is maar ik moest het toch even kwijt ;) Mijn eerste minderen ervaring deze cruise!

Goed de rest van de dag was niet echt boeiend. Ik heb twee klanten gehad en allebei echt super lief dus dat maakt je dag altijd weer goed! Verder was het vandaag de laatste dag van de cruise. En natuurlijk heb ik mijn target niet gehaald :P Maar goed ik ga vol goede moed de volgende cruise in en ga heel goed mijn best doen en dan komt het wel goed! En beter dan je best kan je niet doen. We hadden daarom ook een grote schoonmaak en moesten dingen klaarmaken en zetten voor morgen voor alle nieuwe gasten die gaan komen. Alle spa tours die we weer gaan doen! Ik ben nu in ieder geval beter voorbereid. We hebben een lange cruise voor de boeg. We starten met 7 zee dagen!!! En in totaal duurt de cruise 25 dagen! We hebben 7 formal nights dus druk druk druk. Ik hoop dat de mensen een beetje money hebben :P. Ik heb trouwens even in het schema gekeken. Ik ben in de eerste dag in New York een halve dag vrij, ik ben in Portland, Halifax, Quebec en Sydney volgens mij vrij (niet hele dagen) maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen. Die van new york weet ik wel zeker, maar de rest niet! Ik ben onwijs benieuwd naar hoe het is!! Ik hoop dat het leuk word!!

Verder wilde ik vandaag naar de show gaan. Er is een man hier, die in the lion king heeft gespeeld, als Simba, en die gaf een show. Hij had al eerder een show gegeven en later raakte we een beetje aan de praat. Het enige wat hij in het Nederlands weet is; ik hou van jou Dus dat zegt hij nu de hele tijd tegen mij :P (owh dat brengt mij op een ander iets, kom ik op terug). En tijdens onze Spa party was hij er ook een tijdje bij dus dat was wel gezellig. Anyhow ik wilde gaan, maar omdat het de laatste dag van de cruise is zijn de voorstellingen eerder en natuurlijk waren wij vandaag weer niet op tijd klaar... Heel irritant. Maar goed ik had hem al gewaarschuwd dat ik het misschien niet ging halen dus ja :P. Goed mijn andere punt was.... Sinds ik hier ben heb ik denk ik wel vijf keer gehoord dat ik mooie ogen heb enzo :P Er is een barman die wij (Matthew en ik) op onze eerste dag in de laundry tegen kwamen. En elke keer als ik naar mijn lunch loop is het; Heey how are you? hij: Better now I see you :P Geniaal :P Verder loop ik absoluut niet naast me schoenen, maar het is gewoon grappig dat het hier zo anders gaat dan in Nederland ;)

Anyhow!! Ik ga jullie alvast waarschuwen. Ik weet niet hoeveel internet ik heb en hoe lang het gaat duren voordat jullie iets horen van mij. Maar ik ga via via mijn blog up to date proberen te houden! Vergeef me als het niet lukt!!!!

Love you honeys!! xxxx

  • 22 September 2014 - 08:51

    Resi:

    Ha fleur!!!
    T lijkt wel een soap daar joh!!!hahahaha nix van aantrekken!!!lekker je eigen ding blijven doen en genieten van de mannelijke aandacht ;)
    Zo je volgende cruise wordt wel spannend dan!!klinkt goed!kijk uit naar je volgende blog!!
    Liefs!!!

  • 22 September 2014 - 10:02

    Margareth.menzel:

    alles weer met plezier gelezen ben zelf ook in cadiz geweest mooi daar.wijze raad vertrouw geen dames die roddelen en jaloers zijn op een mooie meid zoals jij groetjes

  • 22 September 2014 - 13:28

    Corrie:

    Hoi Fleur,

    Wat goed dat je blijft schrijven en wat leuk om al je belevenissen te lezen.
    Deze cruise was geloof ik even een opwarmertje.....want nu ga je naar de andere kant van de wereld. Gaaf hoor en tegelijkertijd ook heel spannend denk ik. Ik wens je alles wat goed is toe. Lieve groet Corrie.

  • 22 September 2014 - 21:23

    Jill:

    Dat soort dingen gebeuren nou eenmaal als je zo lang, zo dicht op elkaar zit en eigenlijk ook nog met volledige vreemde. Die collega's van je zonder vrienden moeten toch iets doen om aandacht te krijgen?? Ga alsjeblieft niet twijfelen aan jezelf en blijf gewoon die gezellige, lieve en af en toe gekke meid die je bent!! En gewoon dit soort dingen in je blog schrijven, want die horen er ook bij. Nu ben je het ook weer kwijt en dat geeft gewoon rust. Wel super leuk dat je toch naar dat feest gegaan bent. Maar even hoor: DRIE UUR SLAAP?? Hoe sta jij nog op je benen???!!!
    Lieverd, dit is je eerste cruise. Wedden dat het deze reis weer ietsje beter gaat. Volgens mij is dat heel normaal hoor dat je je eerste reis niets verkoopt. Er komt zoveel op je af, dat bijverkopen komt allemaal wel!
    En wat gaaf trouwens dat je "Simba" ontmoet hebt!!!! Heeft ie ook speciaal voor je gezongen??? :P Wat je trouwens verteld over die complimentjes die je steeds krijgt, dat is inderdaad echt een beetje Amerikaans hoor. Dat kennen we inderdaad echt niet in Nederland.
    Ondanks dat je dit waarschijnlijk pas leest als je in New York bent (OOOH MY GOODD), wil ik je toch een hele goede reis wensen! We horen van je als je veilig in the States bent aangekomen!! JEMIG WAT COOLLLLL!!!
    Goede reis lieverd!

  • 22 September 2014 - 22:48

    Joyce:

    Haha het is zo heerlijk om na een lange dag werken neer te ploffen op de bank en dan jouw verhalen te lezen. Veeeeel leuker dan goede tijden slechte tijden:)!!! Is er trouwens iemand die wel zijn target haalt?:p geniet meissie!!
    Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Cádiz

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 112080

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: