Cycloon op komst?! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Cycloon op komst?! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Cycloon op komst?!

Blijf op de hoogte en volg Fleur

27 Februari 2015 | Australië, Sydney

Heey schatjes


Vandaag de eerste zeedag.


Er was een Cycloon in Brisbane en die zouden we nog wel eens tegen kunnen komen op weg naar Bisbane. Mijn manager kan dan meteen lekker overdrijven dat we dan misschien niet kunnen docken de 24e en dus dan docken de 25e... Tuurlijk. Het was wel een beetje schommelig maar het viel reuze mee.


Ik had wel het een en ander te doen dus dat was wel lekker. Ik heb ook alweer geretaild dus ik ben in ieder geval van mijn 0 af. Nu moet ik het volhouden. Maar mijn manager is er een beetje klaar mee geloof ik. We lopen een paar duizend pond achter dus die wilt alleen maar geld zien. Dus iedereen die niet goed retaild moet naar de breakfastclub komen. En nee dat is niet de film. Dat is om 7 uur in de salon voor training..... Niet leuk.... Ik ben er gelukkig onderuit gekomen. Maar dat zal vast niet voor lang duren. Hoe ze dat dan ook zegt; de lieve Hannah is weg dit is de strenge Hannah... uhm... lieve Hannah??? Wanneer was die hier dan?? Goed het zal wel. Alsze dit lang vol houd kan het zomaar zijn dat mensen gaan stoppen. Of naja dat denk ik. Nog niemand heeft het gezegd, maar er zijn er genoeg die Hannah niet aardig vinden.


Dus we hebben weer iets nieuws in de spa, is het niet geweldig ;) Hopelijk gaat het snel weg. Denk het wel want zij moet ook elke ochtend om 7 uur in de salon staan en dat vind zij ook niet leuk. We gaan het meemaken ;)


Love you xxx

  • 28 Februari 2015 - 11:09

    Jill:

    Oh jee, heftige weerberichten! Ik moet zeggen dat toen ik de titel zag, lichtelijk ongerust werd ;) Gelukkig was het niks ernstigs (nog niet... :p)
    Jemig!! 7.00 uur in de spa! En daarna nog gewoon je werkdag? Kan je niet ergens gaan klagen over je manager? Gewoon gaan rondvragen of er meer zo over haar denken, want het klinkt niet echt alsof ze goed voor haar personeel zorgt. Positief benaderen werkt altijd beter dan alleen het negatieve zien..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 111839

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: