Afscheid - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Afscheid - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Afscheid

Blijf op de hoogte en volg Fleur

02 Mei 2015 | Verenigd Koninkrijk, Southampton

Heey liefjes

Nou dit is de dag dan he...

De dag van afscheid nemen. En niet alleen van mijn familie maar veel mensen van het schip gaan weg vandaag. We hadden om half 9 bij het restaurant afgesproken. En toen ik daar kwam was er niemand. Iedereen werd ook gelijk naar de gangway gestuurd. Waardoor ik in paniek raakte; ze zijn toch nog niet al het schip af. Dus ik liep een beetje onrustig heen en weer tussen de gangway en het restaurant. Toen kwam ik Evelien tegen.

Gelukkig ze zijn er nog. Weer huilen natuurlijk. Dat hoort erbij :P Heel normaal tegenwoordig :P Nou en toen moesten ze toch echt het schip af. Bye bye see you soon! Nog maar 7 weken! Dus het gaat vast heel snel (hopelijk).

Daarna nog afscheid genomen van de andere mensen die vandaag vertrekken en toen was het tijd voor mij om weer te gaan werken. Ik stond weer op gangway, wetend dat er deze keer geen verrassing zou zijn :P Ook nog een klein beetje mijn tranen binnen te houden. Ik weet nog niet wat ik van de passagiers vind. Sommige zeggen totaal geen gedag. Dus echt gezellig is een ander verhaal. Ik kwam wel een bekende tegen. Dus dat was wel weer erg leuk!! Het gaat nog steeds goed met haar en zij kende mij ook nog. Ik weet tot op heden nog steeds haar naam niet :$ Maar zij de mijne wel. Nou dat ik het belangrijkste :P

Nou beetje spa tours gedaan, boat drill weer voltooid. Omg dat ging ook zo belabberd slecht in onze muster. Want de headliners zijn allemaal nieuw. En een meneertje ging dan wel even voor doen hoe je de lifejackt demonstration moest doen. Nou terwijl wij onze lifejackets nog in onze handen hadden, had de helft van onze muster hem al aan. Goed geregeld. Nou dat sloeg echt nergens op!! Dus ja volgende keer beter :P

Om 8 uur mochten we weer lekker de spa verlaten. En was het weer relax tijd. En voor mij een kleine huiltijd :P Moet het allemaal nog even verwerken!

Maar dat komt wel goed. Voor ik het weer ben ik weer thuis. Het is ten slotte al bijna mei :P

Love you xxx

  • 03 Mei 2015 - 14:09

    Jill:

    Zo'n moment is altijd lastig meis, maar zoals je al zegt: nog maar 7 weken! En ondertussen zijn het er nog maar 5 of zo ;p Time flies! Dus die ongezellige mensen aan boord overleef je ook wel. Gewoon beginnen met aftellen :)

    Gauw je volgende blogs posten!! Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Southampton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 111811

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: