Port clean - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Port clean - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Port clean

Blijf op de hoogte en volg Fleur

02 Juni 2015 | Noorwegen, Oslo

Heey liefjes

Nou wat een dag.

Kan eigenlijk best wel kort over zijn. Want zoveel is er allemaal niet gebeurd. Ik had amper klanten dus ik heb lekker de hele dag niks gedaan. Beetje promotie, maar niet heel veel. Vervolgens was het alweer tijd voor de port clean. Want we hebben headoffice in Southampton weer aan boord. Lucky us :P

Dus lekker schoongemaakt, alles weer netjes. En toen afscheid genomen van Hannah;;; doooooeeeiiiii :P Daarna door naar Jenny der cabin, die begon te huilen! Awww wat een schat is het ook!! Toch ook wel een moeder!! Kan stiekem dan ook niet wchten tot ik mijn koffers kan inpakken :P

Morgen weer in Southampton lekker een ochtendje vrij!!

Op naar mijn laatste cruise!!!

Love you xxx

• 15 Juni 2015 - 19:34

Jill:

Wow, je hebt er wel zeven woorden aan besteed xD Geeft ook wel weer aan hoe moeilijk je het afscheid vond hihi. Wacht even.. heeft ene Jenny gehuild om Hannah?? :O Of was dat om iemand anders? Of was het de spanning die loskwam bij de vrijheid die ze ineens voelde zonder duivel in het spa? :D