Cadiz - Reisverslag uit Cádiz, Spanje van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Cadiz - Reisverslag uit Cádiz, Spanje van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Cadiz

Blijf op de hoogte en volg Fleur

05 Juni 2015 | Spanje, Cádiz

Heey liefjes

Vandaag zijn we in Cadiz!

Ik vind Cadiz altijd wel leuk om daar te zijn! Ik moest in de ochtend nog even
werken, had het geloof ik niet heel erg druk. Wat heet volgens mij had ik niemand. Agh ik heb mezelf vast weten te vermaken. Owh wacht eens ik had het best wel druk eigenlijk. Ik had drie crewmember die geknipt wilde worden. Druk druk druk :P

Om half drie was het dan tijd om het schip af te gaan. Snel omkleden en gaan met die banaan. Samen met Branwen en Denise het schip af gewandeld. Wat geshopt. Of naja Denise heeft geshopt. Ik had een broekje geprobeerd, maar dat zag eruit :P Snel weer uitgetrokken :P Vervolgens nog ergens gegeten met wifi natuurlijk en toen was het weer tijd om naar het schip te gaan. Dit keer waren we weer keurig op tijd en was Justyna bijna te laat!!! Gelukkig was het schip nog niet weg. We hebben wel een iemand achter gelaten in Cadiz. Geen idee wie en welk department. Weet alleen dat het gebeurd is.

Vervolgens mijn wasje in de machine gedaan en toen was het tijd om mijn haren te doen. Had het al twee maanden niet meer gekleurd :O!!! Het zag eruit. Dus nu is mijn haar weer helemaal mooi :P Vervolgens heb ik nog wel zitten internetten op het schip en toen ging het kaarsje alweer uit. Was erg moe, dus ben redelijk op tijd naar bed gegaan!

Morgen weer een formal night, woehoe... :P

Love you xxx

  • 15 Juni 2015 - 20:41

    Jill:

    En we zijn weer in Cadiz! Daar heb ik je de afgelopen maanden best wel over gehoord ja. Je weet dus precies waar je moet zijn om te shoppen. Jammer van dat broekje.
    Oh lekker, je haartjes weer geverfd! Dus helemaal klaar voor terugkomst in Nederland :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Cádiz

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 111855

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: