Uniform swap party!! - Reisverslag uit Sint-Petersburg, Rusland van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Uniform swap party!! - Reisverslag uit Sint-Petersburg, Rusland van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Uniform swap party!!

Blijf op de hoogte en volg Fleur

25 Mei 2015 | Rusland, Sint-Petersburg

Heey schatjes

Vandaag weer een port dag dat ik er niet af kan.

Ik hoopte dat ik het gezicht van mijn manager niet hoefde te zien vandaag maar dat is mislukt. Gelukkig kon ik wel nog vragen over mijn uren die ik op wilde nemen morgen in Stockholm. Want dat moeten we tegenwoordig allemaal aan haar vragen... Dat slaat echt nergens op. Maar goed. Vervolgens ben je bang om het te vragen aan haar want ze kan elk moment natuurlijk uit haar panty schieten! Dus ja soo much fun :P

De hele dag hadden we niks te doen. In de middag had ik wel klanten, daar heb je dan ook meteen geen zin in. En dan op het moment zelf word je helemaal geirriteerd omdat iedereen denkt dat je kan toveren ofzo. Denkt dat ik lang haar kan fohnen in de tijd van medium hair. Nooouu irritant he. Dus ik liep wat uit maar mijn klant vond dat niet heel erg geloof ik.

Nou de rest van de tijd was voorbereiden voor de party. Wij alles naar de crew bar gebracht. We hadden mega veel ballon en ze zijn allemaal opgeblazen (door een machine) en allemaal opgehangen. Het hele plafond zat vol met ballonen echt idioten werk eigenlijk, maar het zag er wel heel leuk uit ;) Dus dat was goed. Dit duurde natuurlijk wel weer heel lang en aangezien weer de helft van het hele team maar kwam helpen schoot het niet veel meer op.

Rond een uur of tien ging ik pas avond eten, want dat had ik nog niet gedaan, snel douche en klaar maken voor de party. Ik was een Head Waiter! Ik had streepjes op mijn schouders!!!! Whoehoe!!!! Nou op naar het feestje. Andrii ging in mijn uniform en Branwan had hem omgetoverd tot meisje. Het was hilarisch en het zag er echt goed uit!!!! Geniaal!!! Bijna de hele spa had wel moeite gedaan om er leuk uit te zien en ook daadwerkelijk een uniform van iemand anders aan te trekken.

De muziek was wat minder vond ik zelf, dus voor mij was de party iets minder. Ik wilde eigenlijk naar mijn bed maar ik wilde de rest niet achter laten bij het schoonmaken. Dus ik was even naar mijn cabin gegaan wat gegeten en gedronken en na een tijdje weer terug gegaan. Ik moest nog even volhouden. Toen het twee uur was was het tijd om op te ruimen. En wie was er om op te ruimen, Denise, Keon en ik.. De rest?! Geen idee waar die waren. Maar het is echt belachelijk. Dit is ook echt de laatste keer dat we een feestje hosten. Want iedereen laat je gewoon vallen wanneer je moet opruimen. En iedereen vind het leuk om onze ballonnen kapot te trappen dus alles lag op de grond, met bier en weet ik veel wat. Dus daar gingen we dan, nog net niet op de knietjes de ballon stukjeees oprapen... Rond drie uur was ik weer terug in mijn cabin. En ik was echt gefrustreerd. Begon spontaan te huilen :P

Denise en ik zeiden het ook tegen elkaar. Dit is de laatste keer. We doen het niet meer. Iedereen word dronken en noem het maar op en op het moment dat we moeten opruimen is iedereen opeens weg. Zo werkt dat niet. Gelukkig zijn er mensen buiten de spa die wel heel lief zijn en ons helpen en die mensen ben ik ook echt heel dankbaar. Maar mijn team, nee die kan heel hard door de stront hen zakken. :P

Zo dat was mijn frustratie! Morgen Stockholm, lekker vrij tot 5 uur! Dus goed dagje!

Love you xxx

  • 14 Juni 2015 - 18:27

    Jill:

    Wat zo'n leuk feestje zou moeten worden, eindigt dan zo.. Jammer dat iedereen je gewoon laat zitten. Nouja "jammer", gewoon schandalig! Wel lekker zuipen, maar opruimen ho maar. Kan gewoon niet. Volgende keer hun lekker laten organiseren en dan zelf ook vertrekken als het opruimtijd is.
    Wel lekker dat je vrij was en heerlijk kon uitslapen :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Rusland, Sint-Petersburg

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 112525

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: