DETAILSSS!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Watford, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu DETAILSSS!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Watford, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

DETAILSSS!!!!!!!!!!

Blijf op de hoogte en volg Fleur

08 September 2014 | Verenigd Koninkrijk, Watford

Heeey

Laat ik vandaag eens beginnen met een stukje van gisteravond. Aangezien ik zo goed aan het vertellen was dat ik nog ging leren voordat ik ging slapen. Nou dat is wel een beetje mislukt. Ik had erg hoofdpijn en het werd alleen maar erger dat ik zoiets had van ik ga lekker op tijd slapen. En dat heb ik dus ook gedaan :)

Vandaag begon wel goed. Niet echt boeiend. Ik kwam op de academy zonder Agnieszka en ik had zoiets van ik wil gaan. Maar ik had ook zoiets van, Fleur dit moet je niet teveel zeggen want dan raak je in een sleur. Gewoon even doorbijten en dan komt het wel goed! Dus ik braaf om mijn stoeltje in de les. We hebben de Phyto (dat is een merk) behandelingen doorgenomen (wat ik erg fijn vond). En het is allemaal weer een stukje helderder.

Na Phyto gingen we over op de mini fascials en de expert touches. Terwijl er het een en ander aan de gang was komt de docent naar me toe. "Fleur, hoe voel je je over de behandeling?" Waarop ik reageer; "Deze behandeling of alle behandelingen in het algemeen?" Zij: "Alle behandeling." Ik; "Ik zou graag een Phyto behandeling willen doen, want dat heb ik nog nooit gedaan, maar verder gaat het goed." Zij: "Denk je dat je klaar bent voor een schip?" (voor degene die mij wel kennen je kan wel raden wat er gebeurd. Mijn onzekerheid komt opzetten! Dus in plaats van antwoord geven stel ik de vraag gewoon aan haar) Ik: "Denkt u dat ik klaar ben voor een schip?" Zij; "Ja dat denk ik wel. Dus als je naar beneden wilt gaan naar Lisa dan krijg je wat meer informatie." Dus ik van binnen: WHAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! Dus ik met een halve glimlach, zwetende handen, klotsende oksels, bijna tranen in mijn ogen, een hartklop snelheid waar je u tegen zegt liep ik naar beneden. Natuurlijk is twee verkeerde kantoren ingelopen, maar uiteindelijk was ik er. En ze vroeg of ik mijn pasfoto van een paspoort had. Nou ik die heb ik niet. Dus die moest ik laten maken en dan zou ik mijn details om 3 uur krijgen. Dus ik hup jas aan en foto laten maken. Ik weer terug, even pauze gehouden, want we hadden nog niet geluncht! En om 3 uur zat ik netjes in de computer kamer te wachten op mijn details. Helaas!!! waren mijn papieren nog niet klaar dus ik mijn details nu morgen! Maar ik ga weg!!!!! Ik ga naar een schip!!!!!!! Ik kan gaan aftellen!!!!!! En dan nu even voor papa, mama, Evelien en Debby; sorry dat ik het niet eerder heb vertelt maar ik wilde het iedereen tegelijk vertellen!!

Ik ga jullie nu vertellen wat ik wel weet. Wat niet veel is en ook zeker niet 100% zeker is dus het kan nog allemaal veranderen. Ik vertrek woensdag. Ik stap in South Hamton (weet niet of ik het zo goed schrijf) op de boot. En waarschijnlijk ga ik samen met Matthew (hij is ook een kapper en zit bij mij in de klas). Of we op dezelfde boot zitten weten we nog niet zeker omdat ik de naam van mijn schip nog niet weet, maar het is voor 99% wel zeker :P. En als ik hem dan moet geloven ga ik eerst naar Portugal en dan naar Spanje en daarna naar New York!!! NEW YORK!!!!! OMG mensen New York ik kan het niet geloven. Maar goed of het die volgorde is of dat ik eerst nog ergens anders heen ga dat weet ik morgen dus pas! Dus heel veel meer kan ik jullie nog niet vertellen ;). Wat ik wel van Matthew weet is dat het een schip is voor wat volwassenere mensen, dus ik ben benieuwd. Het maakt me eigenlijk niet zo heel veel meer uit ik ga!!!!!!!!! OMG sorry ik ben zo blij en ik wil dit al een hele tijd kunnen zeggen en nu kan het!!!!!!!

Goed heel veel meer heb ik niet echt te vertellen! Het is in ieder geval een geslaagde dag uiteindelijk. Morgen laatste dag op de academy en mijn details ontvangen en dan gaan we woensdag weg. Owh overigens mijn uniform word waarschijnlijk erger dan wat ik al had... Weet ook niet hoe het mogelijk is, maar ik zag Matthews uniform en hij zag er niet uit! Dus dat is een beetje jammer. Maar he je ziet er in je vrije tijd in ieder geval ALTIJD beter uit dan in werktijd :P Always look on the bright side of live!!!!

Lieve lieverds van me!!! Deze meid gaat lekker naar haar schip je toe!! Ik hou jullie op de hoogte! Morgen weet ik meer en kan ik ook meer vertellen!

Love you!!!

  • 08 September 2014 - 20:14

    Debby:

    Whaaaaa!!! super cool fleurtje!!! Geniet er lekker van!! Je kan het!!! Ik ben super trots op je

  • 08 September 2014 - 20:14

    Jill:

    Ohh lieverd, wat heerlijk om je zooooo enthousiast te horen!!!! Wat ben ik blij voor je dat je eindelijk kan gaan aftellen en waarschijnlijk nog samen met een bekende naar een schip gaat ook: beter kan waarschijnlijk niet!!! Haha ik zag je al helemaal zitten daar in die les en dan het moment dat die docent binnen kwam, heerlijk meid! Vanavond lekker dromen over het schip, maar die droom gaat bijna werkelijkheid worden!!! Gefeliciteerd meissie!!!

  • 08 September 2014 - 20:23

    Mirjam:

    Waaauww super voor je! Kan me voorstellen dat je er heel erg blij mee bent. Geniet er van! Kan niet wachten om je verhalen te lezen vanuit andere landen

  • 08 September 2014 - 20:28

    Papa:

    Hallo Lieverd,

    Geweldig nieuws!!! Ik ben heel erg blij voor je!!! Wat voor mensen er op een schip zitten maakt niet zoveel verschil, je moet het vooral gezellig maken met je collega´s. En zo te lezen heb jij daar weinig problemen mee. Ik kan haast niet wachten tot ik weet waar je allemaal heen gaat. Ik ben ervan overtuigd dat jij er een hele mooie ervaring van gaat maken.

    Heel veel liefs!!!
    XXXXXXXX

  • 08 September 2014 - 20:35

    GJ:

    Damn. Dat is snel maarja had ook niet minder verwacht van mn prive kapster. Congratz ;) stuur me een kaartje vanaf de big apple

  • 08 September 2014 - 20:54

    Yvonne Van Leeuwen:

    Wauw wat gaaf Fleur.
    ga heerlijk genieten !!!!

  • 08 September 2014 - 21:23

    Nadina:

    Ahhhhh te gek!! Geniet ervan! X

  • 08 September 2014 - 22:05

    Ruud En Jolanda:

    Joehoe!!!! Super! Het duimen is dus niet voor niets geweest! Lieverdje, wat heerlijk voor je dat je zo snel mag! Naar New York.... The place to be!
    Geweldig hoe je je overal zo staande weet te houden! We zijn supertrots op je!
    'Zie je op messenger' xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Jolanda

  • 08 September 2014 - 22:07

    Jacqueline:

    Ha die Fleur, Na alle enthousiaste verhalen van jou ( en van Jill die alle blogs spelt...) tijd voor mij om ook even te reageren. Wat heerlijk dat je nu al richting een schip gaat, met een bekende.... EN naar New York!! jeetje wat een geweldig nieuws. Hier heb je zo hard voor geleerd en gewerkt en nu dan de beloning. We zijn hier in Zoetermeer natuurlijk niet jaloers..:) echt wel !! en willen alle details en enthousiaste verhalen blijven volgen. Ga heerlijk genieten, ontspan en vergeet niet om te blijven bloggen

    groetjes Jacqueline ( mams van Jill)

  • 08 September 2014 - 22:24

    Wilma De Munck:

    Yeahhhhhhhh! Gefeliciteerd! Ik ben benieuwd naar de details! Liefs, Wilma

  • 09 September 2014 - 09:10

    Corrie:

    Hoi fleur,

    Joepie.....dan is het toch eindelijk zover. En dan morgen al......wat gaat het opeens snel.
    Zal wel een leuke maar hectische dag worden vandaag. Ben heel benieuwd hoe het allemaal verder gaat. Ik lees trouwens met veel plezier elke dag je verslag.....erg leuk.

    Groetjes Corrie.

  • 09 September 2014 - 10:22

    Sari:

    Yes! super gaaf meid!
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Watford

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 112533

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: