Spa party - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Spa party - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Spa party

Blijf op de hoogte en volg Fleur

19 September 2014 | Spanje, Barcelona

Heey darlings!!

Na een halve dag vrij geweest te zijn was het weer tijd voor een hele dag werken..

Ik kan je vertellen dat is geen pretje als je ergens aanmeert, want er is geen hond en je verveelt je te pletter. Dus dat is ook zo'n beetje het enige wat ik vandaag heb gedaan. We hadden na werk wel onze Spa Party. We zouden met z'n alle wat gaan drinken en daarna in de Hydropool springen.
Nou het eten was een succes, want er was meer dan genoeg en het was zeker lekker!!! Alleen bij de hydropool ging het een beetje mis.. Ze hadden namelijk teveel chloor in het water gedaan en daardoor konden we er dus niet in. Dit doen we zaterdag dus nog even over! Morgen moet ik weer een hele dag werken en heb in totaal wel 1 klant erop staan... Woepie!
Het is wel een hele lieve klant overigens. Ze is morgen 60 jaar getrouwd!!! Sooo cute!!

Anyhow dat was het voor vandaag tot morgen :P

xxx

  • 22 September 2014 - 21:00

    Jill:

    Ja dit soort dagen horen er ook bij. Ach, scheelt ons ook weer iets leestijd ;) Gauw door naar de volgende! :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 112505

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: