Ziekjes? - Reisverslag uit Ponta Delgada, Portugal van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Ziekjes? - Reisverslag uit Ponta Delgada, Portugal van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Ziekjes?

Blijf op de hoogte en volg Fleur

09 November 2014 | Portugal, Ponta Delgada

Heey liefjes

Hoe is het met jullie??

Vandaag was het weer een zee dag en wat voor zee dag!!!! Een Formal Night!! En wat was het een soort van choas! Ik zal het allemaal zo goed mogelijk proberen uit te leggen!

Ik begon de dag eigenlijk al verkouden, loop neus, beetje keelpijn, hoofdpijn,,, niet mijn ding dus. En ik had ook nog eens best veel pijn in mijn schouders en ook achter mijn schouder blad. Hoe de pijn achter mijn schouder blad is gekomen dat mag Joost weten, maar het was vervelend! Nou dus hup met mijn goede gedrag weer naar de salon. En de ochtend verliep niet heel erg vervelend. Tot een bepaald moment..... Want ene mevrouw Sheila kwam niet opdagen. Naja in eerste instantie heb ik dan zoiets oke meer adem voor mij. (hoewel dit natuurlijk wel weer mijn geld is, maar ja een klant meer of minder daar lig ik echt niet wakker van)

Nou dus ik had een uurtje niks te doen. Toen was er dus een vrouw bij de receptie gekomen die der haar gedaan wilde hebben. En aangezien ik dus vrij was moest ik dat doen. Nou geen probleem natuurlijk. Dus ik ben rustig die vrouw aan het fohnen komt Anica (de receptionist) de salon in lopen en zegt zachtjes; Die vrouw is toch nog gekomen. Nou prachtig!!! En weet je wat er toen gebeurde, mijn pauze, van een uur! Werd verplaatst van 12:15 naar 2:30 en ik had in plaats van een uur nog maar een half uur. Nou toen had ik er wel een soort van de plureus over in. En dat werd nog erger toen mevrouw Sheila de tip van mijn behandeling af haalde. Noooouuu toen had ik zoiets van, blijf jij maar lekker weg. Maar ze hebben nog drie behandelingen met mij staan, dus dat word leuk. Ik hoop dat ze aan het eind iets geeft, maar dat zal wel niet.
Buiten dat verliep mijn dag verder wel goed. Ik moest in mijn zielige half uur pauze ook nog eens naar de winkels rennen, want mijn haarlak was op. Dit is al mijn derde bus sinds de haarlak in de salon op is. Als het goed is krijgen we wel weer nieuwe producten na deze cruise, dus hopen dat daar genoeg haarlak bij zit,, maar dat zal wel niet ;).

Wat ik overigens vergeet te vertellen is dat we de dag eigenlijk helemaal niet leuk begonnen. We hebben iemand van het bedrijf rondlopen hier tot 15 november... en die vond gister dus dat we alles heel smerig hadden achter gelaten. Hierdoor heeft onze manager een waarschuwing gekregen en mochten wij vandaag een port clean houden. dat betekend; alles moet schoon! Woepiee. Daar heb je echt zin in na een Formal Night.

Op zich viel het allemaal wel mee en deden we het redelijk harmonieus, maar die vrouw werkt wel op mijn zenuwen! Dus ik kan je vertellen dat ik het niet erg vind als die weer vertrekt! Dus na onze schoonmaak ronde mochten we naar huis toe. Ik lag al lekker in mijn bedje op mijn tablet te prutsen en het internet te vervloeken toen de telefoon ging. Sergio of we even naar Anica's cabin konden komen. Dus ik weer iets fatsoenlijks aangetrokken en op naar Anica's cabin. Ik ben morgen ochtend toch vrij dus het maakte mij niet zoveel uit. We hebben vervolgens een drankje gedaan in een van de officiers cabins. Ik kan je vertellen dat is echt niet eerlijk!!!! Die cabins zijn echt verdomd groot. Hij had vier kast deuren!! VIER!!!!! zoveel heb ik er thuis niet eens. Maar ik heb er hier maar 1. Maar buiten het feit dat de kamer mega groot was was het wel gezellig. Rond twaalf uur gingen we weer terug. De klok ging vandaag ook weer een uur achteruit dus dat is ook erg lekker :P Weer een uurtje extra slaap :)

Morgen ochtend dan vrij en daarna werken. Er staat geloof ik niet veel op het programma. Mijn volgende vrije dag is de 12e dus nog even wachten :P Overigens nog een goed nieuwtje van de dag, ik heb mijn dagelijkse target weer gehaald vandaag, wat betekend weer een extra uurtje vrij. Ik heb er van deze cruise al 5 en dan heb ik er nog 3 van mijn vorige cruise. Ik kan bijna een extra dag vrij nemen :P

Nou liefjes ik hou het weer voor gezien!

Love you xxxx

  • 10 November 2014 - 18:33

    Jill:

    JEEEEEEEHHHHH, wat een VER-HAAL!!!! Ik kan niet wachten het te lezen!
    Oh jee.. je ouwe lichaam begint je in de steek te laten ;) Misschien binnenkort toch een lekkere massage vragen :D
    Hmm.. een beetje vreemd verhaal hoor. Die mevrouw Sheila maakt zo niet echt vrienden. Hopelijk geeft ze inderdaad een dikke tip, want nu ben jij de klos terwijl zij niet op tijd was... Beetje omgekeerde wereld als je het mij vraagt.
    Super chill zo'n grote kamer, maar dat moet je ook allemaal schoonhouden.. Wat dat betreft heb jij het dan wel weer beter ;p
    Lekker bezig Fleurtje! Als ik het zo hoor ga jij die vrije middag wel verdienen. Keep up the good work!! Lekker die vrije uurtjes die je zo opbouwt! Die verdien je ook met dat harde werken van je!
    Tot je volgende blog! Dag schat!! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Ponta Delgada

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 112559

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: