Vigo - Reisverslag uit Vigo, Spanje van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Vigo - Reisverslag uit Vigo, Spanje van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Vigo

Blijf op de hoogte en volg Fleur

14 December 2014 | Spanje, Vigo

Heey darlings

Vandaag zijn we in Vigo.

Ik moest in de ochtend nog wel even werken. Wat niet echt heel bijzonder is, wederom weer van promotie naar promotie. Heel fijn natuurlijk ;) Het weer zag er goed uit, maar het was wel koud. Na heel lang wachten en op mijn horloge te hebben gekeken was het dan eindelijk toch half drie geworden en mocht ik weg. Het nadeel van vandaag was dat we om 4 uur alweer weg gingen varen en wij als crew moeten dan weer om half vier alweer terug zijn. Dus het was rennen geblazen.

En dat is precies wat ik deed om half 3. Rennen naar mijn cabin, omkleden en wegwezen. Snel de winkels in en shoppen. Niet heel veel gekocht en vooral niet met die tijd. Dus weer snel terug naar het schip. En daarna meteen door naar de gym. Jaaa we zijn goed bezig :P. Ik was rustig aan het fietsen op een van de fietsen in de gym toen Jordon naar mij toe kwam en zei; Shall I push you? En toen dacht ik ja hoor. Nou daar gingen we. Mijn hartslag ging meteen onwijs omhoog en dit was de eerste keer dat ik heb gezweet in de gym. Ik heb meteen een personal training geboekt met Jordon als ik in Cadiz vrij ben. Ben heel benieuwd en enthausiast!

Na de gym snel onder de douche gestapt en weer terug naar de spa om mijn haar te kleuren en te knippen. Het resultaat is weer fantastisch dankzij mijn lieve collega Maruschka. Ik ben in ieder geval helemaal blij. Ik ben daarna een warme chocolade melk gaan halen en ben in mijn kamer een boek gaan lezen.

Ik weet niet of ik het al vertelt had maar mijn Jersey Boys zijn weer terug op het schip :P Ze heten eigenlijk the 4-tunes, maar ik noem ze mijn Jersey Boys :P En vanavond treden ze weer op. Dus ik ging natuuuuuurlijk daar heen. En wat waren ze weer goed!! OMG fantastisch!! Ik denk dat ik hun cd ga kopen! Na de show heb ik nog even met ze een drankje gedronken. En om half 2 was het dan toch wel tijd voor mij om naar bed te gaan.

Helaas moest ik nog mijn bed opmaken toen ik terug kwam... oooh wat haat ik dat. Maar goed heb weer een schoon bedje. Je moet er wat voor over hebben :P Morgen weer een hele dag werken. Ik heb twee crew members die ik mag knippen en verder weer promotie!!!! Woepiee. Owh en ik mag tot half elf werken morgen, maar daardoor ook een uurtje later beginnen, dus kan iets langer slapen ;)

Love you xxx

  • 23 December 2014 - 14:18

    Jill:

    Die sportinstructeur moet wel heel leuk zijn als hij je in het zweet mag werken op je vrije (mid)dag xD Wel super leuk dat je zoiets kan doen!
    Oh je hebt je haar laten doen! Foto's!!
    En ik kan zoóóó niet wachten om die cd van de 4-tunes te horen!! Ze lijken me fantastisch!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Vigo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 112500

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: