Nog 6!!!! - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Nog 6!!!! - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Nog 6!!!!

Blijf op de hoogte en volg Fleur

14 December 2014 | Verenigd Koninkrijk, Southampton

Heey liefjes

Oke ik ga even beginnen met wat er vannacht gebeurde.

Ik lag lekker te slapen terwijl het schip de storm in ging en het lekker begon te schommelen. Gaat er opeens een alarm bel af. Gelukkig was het maar 1 blast (engelse term, weet de nederlandse niet :P). Wanneer 7 korte en 1 lange blast is dan moet ik in actie komen. Dus ik lag in mijn bed; niet zeven niet zeven niet zeven NIET ZEVEN!!!! Gelukkig was het er maar een. Toen kwam de melding dat bepaalde mensen in actie moesten komen, omdat er rook was ergens op deck C (dat is twee decken onder mij) en dan ergens in het midden van het schip. Nou ik kan je vertellen, ondanks dat het dan half 2 snachts is ben je toch wel wakker. En de melding was nog niet afgelopen of het alarm ging weer. Waarop ik in mijn hoofd weer dacht; niet zeven, niet zeven, niet zeven, NIET ZEVEN!!! En gelukkig bleef dit er ook maar 1. Ondertussen ben je in je hoofd al aan het bedenken wat je aantrekt en bij elkaar pakt mocht je toch in actie moeten komen. Je zal toch een soort van in je pyjama moeten komen echt tijd om om te kleden is er ook niet. Dus ik had het al helemaal bedacht :P Vervolgens kregen we een melding dat de mensen die in actie waren gekomen weer konden rusten. En daarna kwam de kapitein ook nog even op de intercom. Om ons te vertellen dat het loos alarm was en dat we ons geen zorgen hoefde te maken en we weer lekker konden gaan slapen. Nou; succes!! :P Nee hoor dat ging aardig goed. Maar was wel even sensatie!

Dit werd dan ook uitvoerig besproken vandaag door de collega's maar ook door de passagiers. Wel leuk, achteraf :P Goed zoals ik dus al zei was het vandaag formal night. Ik had wel 2 klanten.. phoephoe :P Kan ik niet aan hoor hahah. Ik had vandaag ook het genoegen om met Maruschka onze haarshow te doen. We hadden vandaag een andere locatie; the globe. Oke dat was echt geen succes!! Er was wel 1 stopcontact waar mijn europese spullen in konden, en die was natuurlijk weer ergens in verweggistan. Dus handig was echt anders. Omdat the globe ook helemaal niet in de buurt is van de spa hebben we ook totaal geen boekingen of consultations eruit gehaald. Dus wat een succes was dat weer... not.. Ik had ondertussen wel twee klanten erbij gekregen, dus ik was al bijna druk :P

Ik vergeet gewoon helemaal te vertellen dat we gister twee nieuwe collega's erbij hebben gekregen. Marieke en Gerry zijn gister vertrokken. Gerry naar huis en Marieke naar een ander schip. We hebben Victoria (accupunctior) en Parick (kapper) er voor terug gekregen. En ik vind Patrick nu al leuk! Natuurlijk is ie gay, maar hij is wel super leuk en grappig. Maar wel ook nuchter en niet over de top, dus helemaal goed!!

Ik heb trouwens (voor iedereen die ze nog kennen) de vier mannen die in de New York cruise op traden ook weer gezien. Ze zijn weer op het schip en treden morgen op. Jullie mogen drie keer raden wie daar heen gaat.. MEEEEEEEE!!!!! Ben benieuwd of ze een nieuwe show hebben of dezelfde. Het bleek namelijk dat Roger Wright ook dezelfde show deed als de laatste keer. Maar aangezien ik die niet heb gezien was die voor mij toch weer nieuw ;).

Heb ik nog meer leuke nieuwtjes..... denk denk denk... Hmmm denk het niet, kan zo even een twee drie nergens op komen. Nee ik denk dat dit het wel weer is voor vandaag. Morgen heb ik lekker de middag vrij. Even snel het bootje af, want heel veel tijd hebben we niet. Morgen wederom weer een seminar, om 8 UUR!!!! Weet niet welke imbiziel dat bedacht heeft, maar denk niet dat er iemand komt opdagen. Wel lekker makkelijk dan :P

Ik ga nu lekker slapen! Owwwwwhhh wacht wacht ik heb wel nog iets leuks te melden!!! Ik zit vandaag precies drie maanden op het schip, nog 6 maanden te gaan :P Dit was het dan echt ;)

Love you xxxxx

  • 23 December 2014 - 14:15

    Jill:

    MIJN GOD!! Wat heb jij meegemaakt!!!!! Ik zou echt niet in mijn bed kunnen blijven rennen, maar als een imbeciel de kamer door ijsberen xD Gelukkig was het allemaal niks!
    En dan vraagt de manager zich af waarom er een klanten op de spa afkomen.. Niet handig die andere locatie.. Hadden ze beter over na moeten denken, want nu hebben jullie er niet alles uit kunnen halen. Zonde!
    Jeetje, drie maanden alweer! Je zit al op eenderde!!! Woepwoep! (tegen de tijd dat ik dit schrijf zit je daar al overheen xD)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Southampton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 112730

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: