Kerst sfeer - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Kerst sfeer - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Kerst sfeer

Blijf op de hoogte en volg Fleur

14 December 2014 | Verenigd Koninkrijk, Southampton

Heey liefjes

Hoe is het met jullie?

We zijn vandaag weer in Southampton en wat was het koud!!!! Brrrrrr ik kon mijn eigen adem zien :O Veels te koud dus. Ik ben lekker naar de winkels gegaan, wat inkopen gedaan en daarna weer lekker zitten skypen met me zus. Rond half elf was het voor mij toch weer tijd om naar het schip te gaan. Toch altijd wel weer jammer. Even snel wat eten uniform weer aan en gaan met die banaan.

Vandaag weer allemaal nieuwe gasten, sommige (drie die ik ken) die zijn van vorige cruise gebleven op deze cruise. Dus dat is ook altijd weer leuk. En een is mijn klantje dus dat is nog leuker ;) Vandaag stond dan ook weer in het teken van promotie en spa tours. De kerst decoratie is overigens aangekomen. Ooohh wat hou ik daar van. Vooral van de receptie naar deck drie is erg mooi. In de spa daar in tegen hebben we een zielig sliertje met een paar balletjes.... Dus echt kerst sfeer in de spa hebben we niet. En ook geen kerst muziek :( Booee. Maar goed, ik zing gewoon heel vaak 'all I want for christmas is you' in mijn hoofd. Owh welk liedje ik echt heel vaak in mijn hoofd heb de laatste tijd (komt ook omdat ik een collega die ook helemaal fan is van Frozen) is 'Do you want to build a snowman?' En elke keer als ik dat in mijn hoofd heb wil ik meteen die film weer kijken! Helaas moet ik het doen met de films die hier op tv zijn...

Hoewel vandaag was love actually op tv. Ik heb alleen het einde gezien, maar blijft toch helemaal leuk!!! Heel veel meer heb ik vandaag niet echt gedaan. Nu lekker op tijd slapen, morgen meteen alweer Formal Night (niet dat het druk is, maar toch)

Love you xxxx

  • 23 December 2014 - 14:11

    Jill:

    Ach.. met terugwerkende kracht je blogs teruglezen heeft ook wel wat, want nu snap ik meteen waarom je die mooie trui cadeau hebt gekregen!! xD "Do you want to build a snowman"!! Heb meteen een idee voor onze eerste date als je terug bent :D
    Jammer van die kerstversiering in de spa.. Kunnen jullie daar niet iets aan doen? Extra kerstversiering eisen of zo? ;)
    Dat het in Southampton zo koud was..!! Hier lijkt het nog steeds herfst!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Southampton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 530
Totaal aantal bezoekers 112608

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: