Einde cruise - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Einde cruise - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Einde cruise

Blijf op de hoogte en volg Fleur

09 December 2014 | Portugal, Lissabon

Dag schatjes

Vandaag de laatste dag van de cruise.

Er gaan wel een aantal dingen veranderen komende cruise. Ik weet nog niet precies de hoe de wat en de waarom. Hoe het zich uiteindelijk gaat vormen en wat het idee er achter is. Dus dat krijgen jullie allemaal nog te horen als ik zelf ook wat meer weet :P

Voor nu kan ik jullie verklappen dat ik vandaag 6 uur lang op promotie heb gestaan. Woepiee!!!.... Ik had twee klanten vandaag dus die mazzel had ik dan wel weer dat ik ook nog wel even een keer iets nuttigs mocht doen :P Dus ik kan weinig boeiends vertellen over vandaag ben ik bang. Is voor jullie wel weer lekker makkelijk lezen ;)

Vandaag hadden we ook nog een port clean, die hebben we ook weer netjes uitgevoerd en is zowaar in een keer goed gekeurd! Schouder klopje, schouder klopje :P We werkte ook wel als een team samen!

Morgen zijn we weer in Southampton. Even winkelen en dan s middags weer alle nieuwe gasten ontvangen, spa tours doen, op de gangway staan. Wordt een top dag :P Het is wel leuk, maar soms duren de dagen een beetje lang. Maar komt allemaal weer goed. We starten morgen de laatste cruise voor kerst. Hoe snel gaat de tijd dan? (okee geen eerlijke antwoorden :P) Hoewel soms gaat het heel snel en soms gaat het weer een stuk(je) trager.

Liefjes ik hou van jullie xxxx

  • 13 December 2014 - 20:51

    Jill:

    Wat ben je nog opgewekt ondanks die zes uur promotie xD
    Wel super fijn dat jullie port clean is goed gekeurd! Iets positiefs kon je wel gebruiken.
    Zet hem op tijdens je laatste cruise voor de kerst! (belachelijk snel gaat het zeg!!)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Lissabon

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 112596

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: