Tenerife - Reisverslag uit Isla de Tenerife, Spanje van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Tenerife - Reisverslag uit Isla de Tenerife, Spanje van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Tenerife

Blijf op de hoogte en volg Fleur

04 Januari 2015 | Spanje, Isla de Tenerife

Heey leukerds

Hoe is het met jullie? Ik wil jullie allemaal nog een gelukkig nieuw jaar wensen en ik hoop dat jullie een top dag hebben gehad!

Mijn avond eindigde in een feestje. Het feestje was goed, maar er was geen aftellen tot het twaalf uur was en ook geen vuurwerk. Nou de oliebollen en appelflappen zijn ook ver te zoeken dus op het feestje na was het niet echt een boeiend oud en nieuw. Ik ben in ieder geval dansend het nieuwe jaar in gegaan.

Vandaag was ik lekker de hele dag vrij. Ik zou met Patrick het schip af gaan. Ik wilde om twaalf uur gaan, want A het is 1 januari dus er zal wel weinig open zijn. En B als het al open is is het pas om twaalf uur. Patrick vond dit alleen te laat dus we gingen om tien uur. Je kan je wel voorstellen wat er toen gebeurde. Ik stond netjes om tien uur klaar en klop aan bij Patrick geen gehoor. Die ligt waarschijnlijk nog te slapen. Dan maar even bellen. Hij nam dan wel weer de telefoon op. 5 minuten had hij nodig, prima. Wij het schip af. Ik had mijn zomerjasje maar aangetrokken, maar het was eigenlijk best wel warm. Dus de jas ging vrij snel alweer uit. We hadden allebei nog niet ontbeten dus dat wilde we wel even doen aangezien we best wel honger hadden. Maar dat moest uiteraard met wifi :P. Nou zoek jij maar een cafe met wifi dat op 1 januari om half elf al open is. Precies onmogelijk. Toen nadat we de hele winkelstraat hadden afgelopen, overigens allemaal hele leuke winkeltjes (maar wel dicht). Weer terug naar het begin en maar wachten tot de Mac open gaat. We konden buiten al wat wifi meepakken, maar het was niet echt een succes. Hij gooide ons er de hele tijd uit. Ik hoopte dat als we binnen zouden zitten dat dit niet meer het geval zou zijn.

Nou valt dat even vies tegen. Uit volle frustratie liepen Patrick en ik maar weer de Mac uit (nadat we hadden gegeten). Op zoek naar iets anders. Nou cafe'tje gevonden, code gekregen en wat drinken besteld. De mensen die hier werken zijn overigens erg saggo. De code wilde niet werken en het drinken was onwijs smerig. Dus hup wij er weer uit :P Op naar het volgende cafe'tje. Daar was Patrick zo slim om eerst te kijken of de wifi het wel deed, voordat we gingen zitten en bestellen. Wifi deed het niet, weer verder zoeken. We vonden het allemaal heel zielig voor onszelf. Uiteindelijk bij een Kebab zaakje gaan zitten met goede wifi!!! Whoehoe!!! 4 maal is scheepsrecht :P Goed dus dat was mijn dag :P We zijn daarna weer naar het schip gegaan.

We hebben daar een goede warme chocolade melk gekocht en wat chocola :$ het is erg I know. Ik had nog een uurtje rust voordat ik mijn personal training weer had met Jordan. Ik lag op me bed wat muziek te luisteren en viel zo af en toe toch in slaap. Ik ben toch moeier dan ik denk. Elke keer als er een nieuw liedje begon schrok ik op, keek ik op mijn horloge om te checken hoelang ik nog had. Om half 6 was het dan zo ver. Op naar de gym!!! De training was weer zwaar. Ik kon wel merken dat ik ruim een week, misschien wel twee niks heb gedaan. Maaar ik kan wel nog normaal lopen. Dat kon ik niet na mijn eerste personal training. Ik vind de trainingen overigens wel echt leuk. Jordan is fantastisch en ze doet zo veel verschillende dingen echt fijn!!!

Na mijn training mijn was gecheckt, douche, vuilnis weg gebracht, aangegeven dat ik wil dat iemand naar de douche komt kijken want ons putje is verstopt, mijn was weer opgehaald en in de kast gestopt, nu ben ik mijn verslag aan het schrijven, ga zo een film kijken en denk dat ik dan lekker ga slapen!!!

Het was weer heerlijk om een dagje vrije te zijn, maar wat gaan die dagen toch altijd weer veels te snel! :P

Love you xxx

  • 07 Januari 2015 - 15:52

    Jill:

    Ondanks het gemist van het vuurwerk, de oliebollen en de appelflappen, klinkt jouw oudejaarsavond toch best wel leuk! Er is geen betere manier het nieuwe jaar in te gaan dat dansend op heerlijk muziek!

    Haha wel weer grappig om te lezen hoe jullie snakkend naar ontbijt voor de Mc staan zoekend naar wifi... En dan pas in het VIERDE tentje wifi!! Ongelofelijk. En wie had gedacht dat uitgerekend een Kebab zaak goede wifi heeft!!!

    Na de chocola dus alles er meteen aftrainen.. Slim ;) Je vrije dag heb je goed besteed zo te horen! Nu kan je er weer tegenaan (hoop ik ;p)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Isla de Tenerife

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 319
Totaal aantal bezoekers 112500

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: