New Years Eve - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu New Years Eve - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

New Years Eve

Blijf op de hoogte en volg Fleur

01 Januari 2015 | Verenigd Koninkrijk, Southampton

Hellow lieve schatjes

Nou vandaag was het dan zo ver. De drukste dag ever!!!!!

Ik had redelijk goed geslapen, maar het blijft toch altijd te kort. Op naar het ontbijt en dan aan de slag! Mijn manager zei al tegen mij; je hebt een uur om je voor te bereiden voor een hel dag. Nou dan kan je je wel een beetje voorstellen wat voor dag het wordt :P We hebben zo snel mogelijk alle handdoeken gevouwen. Het waren er een heleboel, maar het is aardig goed gegaan en we hebben gewoon geen tekort gehad vandaag. Het is een wonder! Mijn manager en receptionist hebben ook een beetje meegeholpen door klanten te wassen. Helaas niet voor mij, maar ik liep goed op schema dus was niet echt nodig.

Het waren allemaal niet echt hele vriendelijke mensen.. Het waren niet mijn klanten dus ik was er al snel klaar mee. En je wordt echt snel moe kan ik je vertellen. Vooral mijn benen waren erg moe. Maar aan het einde van de dag was de manager wel echt super trots op ons. We hebben ruim 4000 pond omgezet, dus we gaan lekker. We moeten dit natuurlijk wel weer vol houden en dat word weer moeilijk.

Vanavond is er in ieder geval een feestje in de crew bar waar we natuurlijk wel even heen gaan. Denk dat het een druk feestje gaat worden, maar goed dat weet je nooit hier aan boord :P Ik wens jullie in ieder geval allemaal een super jaarwisseling. En dat 2015 maar heel veel goeds mag brengen voor jullie!!!

En ik kom natuurlijk weer terug dus het word sowieso een top jaar :P hahaha grapje!!!

Happy New Year everyone!!!!

Love you xxxx

  • 07 Januari 2015 - 15:44

    Jill:

    Happy New Year!! Haha ja iedereen moet er natuurlijk mooi bij zitten op oudejaarsavond. Wel super gaaf dat de "hel" dag zo goed verlopen is! Goede voorbereidingen en organisatie (je zat op schema!). Goed gedaan lieverd!

    We gaan zeker voor een mooi, liefdevol, gezond en TE GEK 2015!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Southampton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 112730

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: