Gierig - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Gierig - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Gierig

Blijf op de hoogte en volg Fleur

01 Januari 2015 | Verenigd Koninkrijk, Southampton

Heey schatjes

Hoe is het met jullie?

Ik ben vandaag ietsje minder moe dan gister, maar dat komt ook omdat ik er al om half 10 in lag. Dat was ik vandaag ook een soort van van plan, maar er zijn wat dingen tussen gekomen. Laten we beginnen met de ochtend. Die verliep wel oke. Ik ben weer even terug gegaan naar mijn o zo vriendelijke en gezellige dokter. Die heeft vervolgens (gelukkig) de andere dokter er ook bij gehaald. En waarschijnlijk is het een spier die zeer doet... Woepie... Ik zeg het je ook eerlijk weet nog niet of ik het helemaal geloof :P Want de meeste spiertjes die zeer doen genezen in een week. En ik loop hier nu al 4 weken mee. Goed weer nieuwe, sterkere pijnstillers gekregen. Ik ben er weer blij mee :P

Na mijn medical bezoekje moest ik naar deck 3 om te promoten. Wel meteen een sunglow verkocht dus ik kan niet klagen :P Ik heb weer geretaild vandaag!!! Om elf uur begon mijn klanten race. Het ging aardig goed vandaag. Had echt een super lieve klant na mijn lunch en ze heeft zelfs nog iets van me gekocht ook woepie!!! Owh vergeet nog te vertellen dat ik nog een sunglow en poederkwast heb verkocht. Dus ik vind dat ik goed bezig ben geweest ;)

Maar zo had ik natuurlijk ook weer een stomme klant. Als ik ergens niet tegen kan is als mensen hun tip eraf halen. Wij hebben namelijk een automatische tip van 10%. Dat klinkt veel maar als iemand zijn of haar haar laat wassen en fohnen is dat 30 pond met de tip 33 pond. Nou dat vind ik nou niet schokkend. Heb je een keratine behandeling van 117 pond dan kan ik het nog wel een beetje snappen dat je het eraf wilt hebben. En sommige halen het eraf en geven contant of iets minder. Helemaal niet erg. Maar het er af halen, nou dan ben ik wel snel klaar met je en zeker als je dan ook nog niet gezellig bent. Mensen begrijpen gewoon niet dat dat ons salaris is. Echt heel frustrerend. Die mevrouw hoeft ook niet meer terug te komen :P

Goed zoals ik dus al aan het vertellen was er is iets tussen gekomen vandaag. A zijn we pas om half tien klaar met werken.... dankuwel manager.. En B er is een band night vanavond. Dit betekent dat er een band (van het schip zelf, geen gast band of iets) gaat optreden in de crew bar. En in eerste instantie dacht ik; neeeeee ik ga niet. En toen probeerde iemand mij over te halen en toen dacht ik; hmmm misschien ook wel. Dus ik ben er nog net helemaal over uit. Word vervolgt..... :P

Goed morgen word een grote hel :P Mega druk dus dat word lachen! Ik kan in ieder geval niet wachten tot het morgen 9 uur is, want dan ben ik lekker klaar met werken en begint mijn vrije dag :P

Love you xxxx

  • 07 Januari 2015 - 15:41

    Jill:

    Lekker op tijd je bedje in, heerlijk! Kan je weer een hoop energie van krijgen niet waar?
    Zal in je vorige blog wel lezen of je gegaan bent naar Band Night, maar ik had het wel geweten :D

    Fijn dat nu in ieder geval twee doktoren naar je hebben gekeken, ondanks dat je nog niet veel wijzer bent. Blijf er wel achteraan gaan he! Niet te lang mee rond blijven lopen.

    Ah man.. Dus wel lekker verkocht, maar vervolgens geven mensen je geen tip. Dat drukt de pret wel een beetje. Kan ik me helemaal voorstellen! Gewoon je (fake) smile opdoen en als die muts de volgende keer weer komt, gewoon de verkeerde kleur in d'r haar smeren ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Southampton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 113183

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: