Drukte!! - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Drukte!! - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Drukte!!

Blijf op de hoogte en volg Fleur

30 December 2014 | Verenigd Koninkrijk, Southampton

Dag schatjes

Vandaag weer een formal night.

Ik was in eerste instantie niet zo druk. Dus ik was gewoon mijn ding aan het doen. Klantje fohnen, Handdoeken vouwen, uurtje op promotie, weer terug handdoeken vouwen, en weer twee klanten knippen en fohnen. En toen ik daarna in mijn schema keek was ik bijna weer helemaal volgeboekt. Dit word echt een hel cruise!!! We hebben het echt mega mega mega druk. Alle afspraken in de computer zijn geel gekleurd en bijna heel het beeldscherm is geel :O Zo druk heb ik het nog niet meegemaakt! Ik weet nog niet of ik het leuk vind of niet.

Ik was rustig lunch aan het hebben in mijn cabin toen mijn manager belde. Eerst dacht ik; omg je gaat niet zeggen dat ik nu moet komen om te komen werken. Maar dat deed ze niet. Ik heb blijkbaar een prijs gewonnen en die moet ik ophalen bij de crew office. Maar goed die was op dat moment gesloten dus ik weet nog niet wat mijn prijs is. Hoewel de receptionist al iets heeft zitten zeggen over een phone card. Naja leuk dat ze het verpest, maar verder ben ik blij met een bel kaart. Dus moet vanavond nog even naar beneden gaan of iemand anders moet het voor me ophalen, als dat kan. Want ik ben weer volgeboekt.... Lang leven formal nights!!!

Owh en dat rest van de middag wat een drama. Hoewel het viel wel mee, maar er waren een paar boekingen niet in het systeem die wel geboekt waren.... En laten we daar vandaag precies geen tijd voor hebben.. Maar goed alles is goed gekomen en we hebben geknald. Het is wel echt mega zwaar aan het worden nu. Toen ik er ook achter kwam dat ik nog een extra klant tussendoor moest doen kon ik wel bijna huilen. Ik ben zo moe. En dan vandaag ben ik om half 8 klaar met mijn laatste klant. De 31e ben ik om 9 uur pas klaar met mijn laatste klant. Hoe ga ik dat volhouden?! Ik weet het echt niet!!!! Ik ben heeeel benieuwd. Ik kan ook echt niet wachten tot de aankomende twee dagen voorbij zijn. Het is nu echt even te druk. En dan zal je zien dat aan het einde van de cruise alles op z'n gat valt. Maar goed we zitten al op 20.000 geloof ik voor deze cruise (en dat in drie dagen) en we moeten er nog 17.000. Naja morgen is druk en de 31e is haar (en nagels bijna) helemaal vol geboekt. Nu zijn dat niet echt de behandelingen die veel geld opbrengen, maar het kan in ieder geval niet aan ons/mij liggen :P Naja misschien moet nog wat meer gaan retailen.

Om half 9 mochten we gelukkig naar huis. Snel eten en blog schrijven. Aangezien die nu af is weet ik niet zo goed of ik nu moet gaan slapen, wat op zich wel verstandig is. Of nog een filmpje wil gaan kijken. Ik denk dat ik nog even iederen antwoord ga geven op alle sociale netwerken en dan lekker
slapen :)

Owh ik vergeet nog helemaal over mijn prijs te vertellen. Die heb ik namelijk in de middag opgehaald. En het is een Toshiba USB 3.0 & 2.0 Portable Hard Drive. Nou voor alle nerds, jullie mogen nu aan mij vertellen of dit iets goeds is of niet :P

Love you xxx

  • 30 December 2014 - 13:08

    Kilian:

    Nerd hier ;) ja dat is snelle externe opslag, dus kan je voor je foto's of andere backups gebruiken en dan raakt je laptop minder snel vol :)

  • 31 December 2014 - 18:09

    Jill:

    Wow, dat klinkt echt heel erg druk! Je moet maar zo denken: veel klanten, betekent ook veel tips en verkoop :D Je kan er alleen maar meer mee verdienen!!! Cadeautje voor het nieuwe jaar :D
    Ooh, prijs gewonnen! Super leuk! Waarvoor?
    Haha, dus 's middags bleek dat het nóg drukker was dan eerst voorzien. Dan sta je even met je bek vol tanden. Maar you can do it girl!! Gewoon aan je 'Do you wanna build a snowman'-trui denken ;)
    DUSSS.. Géén phone card, maar een externa harde schijf!!! HAndig!!! Nu alleen nog heel veel foto's gaan maken. Gewoon alles back-uppen op dat ding. Kan je niks kwijt raken.
    Lieve schat, een hele fijne jaarwisseling en een geweldig 2015! Ga je zo nog wel even appen :)
    XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Southampton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 112665

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: