St Lucia - Reisverslag uit Saint Lucia, St. Lucia van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu St Lucia - Reisverslag uit Saint Lucia, St. Lucia van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

St Lucia

Blijf op de hoogte en volg Fleur

20 Januari 2015 | St. Lucia, Saint Lucia

Heeey schatjes

Nou daar was mijn vrije dag dan!!!!

St Lucia! We begonnen de ochtend met een boat drill. Het zal eens niet zo zijn als ik vrij ben ;) Goed die verliep verder prima, dus dat was erg fijn! Om elf uur konden we dan het schip af. Snel een korte broek aan trekken en weg wezen. Op naar Rodney Beach (ofzo). Wat een gezeur overigens over het geld, maar goed daar gaan we verder niet over uitwijken. Wij lekker op het strand. Eerst even een pizza gegeten, je moet toch lunchen ;) En daarna heerlijk in de zon!!! Gelukkig hadden we wifi op het strand!! Ik heb zitten appen en facebooken alsof ik een jaar geen internet heb gehad!!! Maar ik ben weer een beetje up to date en jullie ook met mijn verslagen :P

Het was op een gegeven moment dan toch weer tijd om terug te gaan naar het schip (helaas). Eenmaal bij het schip nog even in de winkeltjes gekeken, maar buiten een sleutelhanger is er weinig mee het schip op gekomen. Vervolgens zouden Maruschka en ik bij de Ocean Grill gaan eten, maar omdat de crew office geen Carabean dollars wisselde had Maruschka niet genoeg geld.... Zwaaar irritant. Zo ver mijn frustratie over het geld ;). Ik ben daarom maar naar de voorkant van het schip gelopen, voor mijn titanic momentje. Ik miste een Jack en ik kon officieel niet eens op het puntje, die is afgesloten. Dan maar aan de zijkant kijken. Nog even van de zon en het internet genieten. Tot mijn batterij van mijn mobiel weer leeg was.... Nog even blijven staan tot we echt daadwerkelijk weg vaarde. Toen maar weer naar me kamer.

En wat ben ik toen ijverig geweest. Ik heb me was gedaan inclusief mijn bed. Vervolgens heb ik mijn laadjes opgeruimd en een hoop weg gegooid. Daarna weer even douchen, was weer checken. Toen mijn laptop aangezet en wat muziek geluisterd. Was weer opgehaald. En toen werd ik afgeleid door mijn internetkaart en de oude fitness instructor die met mij aan het kletsen was. Dus voor ik het wist was het tien uur en dus maar tijd om naar bed te gaan!

Morgen weer een formal night!

Love you xxx

  • 25 Januari 2015 - 21:17

    Jill:

    Ze verwennen je wel steeds met een boat drill op je vrije dag. Gelukkig kon je daarna heerlijk bijkomen op het strand. Ik vroeg me toen ik je over de app sprak al af hoe je kon appen terwijl je op het strand lag, maar je wifi!! Natuurlijk ;)
    Ahh wat balen dat je Jack niet ineens van links aan kwam lopen op zo. Zou zooo romantisch zijn! "I'll never let go Jack."

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: St. Lucia, Saint Lucia

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 112499

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: