Halverwege!!!!! - Reisverslag uit Saint Lucia, St. Lucia van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Halverwege!!!!! - Reisverslag uit Saint Lucia, St. Lucia van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Halverwege!!!!!

Blijf op de hoogte en volg Fleur

20 Januari 2015 | St. Lucia, Saint Lucia

Dag poepies!
WE ZIJN OP DE Helft!!!!!!
Jaaaa ik heb even zitten tellen. En ik ben precies (als ik de 16e van juni van het schip af ga) 296 dagen van huis. En vandaag is dag 148 dus ik ben precies op de helft! Nog niet helemaal van mijn contract, maar dat is weer iets anders!
Buiten dat is er niet echt speciaal nieuws :P Dat was wel mijn hoogtepunt. Vandaag was het weer een formal night. En ik had het op zich een beetje druk. Ik denk dat we deze world cruise nooit helemaal volgeboekt gaan staan. Maar goed misschien denken de passagiers die in San Francisco erop komen wel heel anders over ;)
Ik heb dus gewoon lekker mijn ding gedaan, niet veel boeiends. Heb ook even op promotie bij het zwembad moeten nou dat is echt niet leuk kan ik je vertellen!! Het was zooo warm. Overal eigenlijk. Het zweet liep naar beneden :P Nee dat was niet leuk!! Na een uurtje mocht ik gelukkig weer naar binnen. Verder hadden we vandaag nor crew sales. Alweer.... Ik dacht echt dat dat iets heel bijzonders was, maar volgens mij niet. Dit is nu al de derde keer dat ik zoiets moet doen. Gelukkig stonden we er pas vanaf 6 uur en gingen we 8 uur alweer weg. Dus dat is dan wel weer lekker.
We mochten om 8 uur dan ook lekker naar huis!! Heerlijk!!
Morgen zijn we in Aruba!!!! Op naar het strand :P Helaas moet ik om 2:30 alweer werken, maar ja. Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken ;)
Love you xxxx

• 25 Januari 2015 - 21:19

Jill:

AHHHHH OP DE HELFT!!!!!! AFTELLEN!!! Haha nee joh, niet doen hoor! Dan vliegt de tijd voorbij en ik kan het weten :D
    Ahh Aruba! Wat heerlijk! En dan ook nog die tropische temperaturen, helemaal lekker! Maar als je dan een uur in de hitte bij het zwembad moet staan, is het wel wat minder.. Dat ze niet even een parasolletje regelen of zo... Hoe bruin je ben je ondertussen al? ;)

• 25 Januari 2015 - 21:19

• 25 Januari 2015 - 21:20

Jill:

Waarom wordt ie nou twee keer geplaatst??? :S