Rustig... - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Rustig... - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Rustig...

08 Februari 2015 | Verenigde Staten, San Francisco

Heey schatjes

Formal Night again vandaag!

En natuurlijk, wonder boven wonder was het niet echt druk. Het is dan overigens wel weer onwijs warm in de salon dus ondanks dat je geen reet aan het doen bent zweet je je als nog de pleurus... Een beetje jammer... Vandaag hadden we ook weer onze hairshow. Ik deed weer een grace kelly rol. Het was wel gelukt maar een stukje moeilijker dan de laatste keer, want deze mevrouw had toch wel een beetje veel haar. Maar goed het was gelukt en het zag er goed uit. Natuurlijk hebben we er maar weinig meer verdient, want de helft komt alleen maar kijken en boekt verder niks. Dus ja... Agh het is een beetje een promotie.

Na de hairshow was het gewoon weer terug naar de klantjes. En natuurlijk had ik vandaag mijn lieve klantje weer. Ze is wel van tijd veranderd en natuurlijk komt ze dan te laat :P Agh ik blijf der leuk vinden! Lekker elkaar plagen enzo heerlijk. Ik hou daar van.

Er word verder niet zoveel gedaan hier op het schip :$. Er zijn minder feestjes... en ik zeg het je eerlijk. Ik ben ook wel echt moe elke avond. Dus ik vind gaan slapen ook wel heerlijk ;) Dus dat ga ik dan nu ook maar weer doen ;)

Love you xxxx

• 08 Februari 2015 - 11:13

Goed zo, lekker veel slapen nu en genieten van de feestvrije avonden! Even bijslapen :)
    Jammer van je hairshow.. Maar voor jou wel een goed gevoel dat je Grace Kelly rol gelukt is! Geeft 'jouw' klantje wel een leuke fooi elke keer, want anders blijf je niet aardig hoor xD