Sydney!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Sydney!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Sydney!!!

Blijf op de hoogte en volg Fleur

27 Februari 2015 | Australië, Sydney

Heey liefjes


We zijn in Sydney!!!


Ik stond vanmorgen heel vroeg op, kwart oor 5, om de sail in te bekijken. Dit heb ik niet in New York gedaan, maar iedereen zei dat die in Sydney beter was. Dus dan staan we maar op. In pyjama naar het crew deck gelopen. Het was nog goe donker en het was heel erg zout. Blegh op de vroege ochtend is dat niet lekker. De sail in was voor mij eigenlijk een beetje teleurstellend. Dit komt omdat zowel het opera huis als de brug niet verlicht was. Dus je zag niet zoveel. Of naja op de foto's zie je niet zoveel. We hebben er ongeveer een kwartier tot een half uur rond gehangen en zijn toen weer terug gegaan naar ons bedje.


Om half 9 ging mijn wekker weer want we hadden om tien uur een boat drill en een meeting daarna met iemand van headoffice dus we moesten er al helemaal tip top uitzien. En dat kost tijd :P. Ik heb nog even ontbeten en toen was het wachten tot het alarm af ging. Nou en toen ging het allemaal weer lekker mis. Ik wou dat ik het niet hoefde te zeggen maar mijn manager had weer een fantatisch humeur. Ik ging naar de boat drill, komt ze langs lopen zegt ze; Fleur you're signed off, you are not suppose to be here. Oke naja ik ben pas voor de tweede keer singed off geweest en ik dacht/denk dat je voor zoiets belangrijks als een coast guard drill wel op je plekje moet staan. Goed blijkbaar niet. Maar ja, waar moet ik dan heen? Moet ik dan naar mijn cabin? En moet ik dan wel naar de meeting komen? Dus ik loop weer naar mijnmanager om te vragen wat ik moet doen. Schreeuwt ze nogmaals tegen mij dat ik signed off ben en dat ik dan niet hoor te werken. Oke naja dan kan je het uitzoeken. Dus ik ben weer naar mijn cabin gelopen en weer in mijn bed gekropen. Niet echt moet een goed gevoel overigens. Blijkt wel dat ik blij moest wezen dat ik niet bij de meeting was. Dus weer een manager drama gehad. Ik kan niet genoeg benadrukken en herhalen hoe klaar ik met haar ben!! Goed laat het los :P


Om drie uur ben ik naar de medical gegaan omdat de dokter me weer wilde zien. Ik zag toen alleen een andere dokter die heell simpel aan mij vroeg; Do you think you are able to work? Naja ik had die gedachtegang al gemaakt, want als hij mij nog steeds op signed off laat staan kan ik Sydney niet in. Dus ik zei natuurlijk gewoon ja. Naja ik zei iets anders maar het kwam er op neer dat ik wel kon werken. Dus hij heeft me weel signed on gezet. Heel prettig! Ik met mijn goede gedrag weer naar werk. Proberen zoveel mogelijk mijn manager te proberen te ontwijken. Maar ik heb wel wat hydropoolpassen verkocht dus ik voel me alweer iets beter ;) Ik heb in ieder geval weer wat gedaan. Het was daarna tijd voor de boat drill met de passagiers, ook weer erg leuk. En daarna was het wachten tot ik weg mocht.


Eindelijk 8 uur snel omkleden en wegwezen. Even geld pinnen en een restaurantje zoeken. We eindigde in een Chinees restaurant, waar overigens niet veel Chinese mensen werkte. En OMG Australie heeft echt leuke jongens!!!! Whoehoe!! Ik wou dat die bij mij op het schip zaten. Maar goed terug naar het restaurant. We hebben lekker gegeten, moeilijk met stokjes, ik verleer het een beetje. Jongens ik moet vaker naar shabu :P Jullie trakteren :P.


Daarna zijn we naar een bar gegaan. Lekker wat gedanst, meteen weer lastig gevallen door stomme jongens. Ik stond ook echt niet geinteresseerd bij. Ik haalde zelfs mijn mobiel uit mijn zak. Dat was ook het eerste wat hij tegen mij zei. "Je bent lekker gezellig op je mobiel terwijl je met je vrienden bent." Slechtste openingszin ever!!!!!!!! Niet gebruiken. Ik was dus ook heel snel klaar met hem. Alleen niemand kwam mij redden van hem. Was echt zielig!! Maar goed alles goed gekomen en daarna weer lekker wat gedanst. Rond 1 uur gingen we weer terug naar het schip. Ik weer lekker mijn bedje in om morgen weer lekker vroeg te gaan werken :P


We hebben er zin in! Morgen is een tender, dus het word nog spannend of ik er af kan! We gaan het meemaken!


Love you xxx

  • 28 Februari 2015 - 11:03

    Jill:

    Wat jammer dat er niks verlicht was!! Dat is natuurlijk het mooiste om te bekijken! Toch vind ik het wel stoer dat je om 5 uur op staat om het mee te maken en daarna je bed weer in duiken tot 8.30 uur! xD Heb je überhaupt nog wel kunnen slapen?
    Wat ben je toch een harde werker dat je gewoon bij de boat drill aanwezig bent, ONDANKS dat je signed off bent. In plaats van dat je manager dat ook eens zou zien in plaats van je uit te kafferen omdat je er wél bent :S Ik snap dat mens niet. Zelfs ik krijg een verschrikkelijk hekel aan die heks.
    Wel rustig aan blijven doen de komende dagen he! (niet dat dat nu nog zin heeft, want je bent Sydney allang uit, maar het gaat om het idee ;p). Wel fijn dat je Sydney in kon!!!! Haha ik ga wel met je shabu shabu eten hoor! Er zit ook een nieuw restaurant in het Stadshart die eigenlijk beter in dan Shabu, ik zou die dan aanraden :D
    Haha die vervelende Australische jongens ;) Jij kan tenminste zeggen dat je ze hebt ontmoet! Ikke wil ook leuke Australische jongens! xD
    Jezus wat is mijn reactie ondertussen lang geworden! Tijd om te stoppen :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 112498

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: