Alleen in spa ;) - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Alleen in spa ;) - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Alleen in spa ;)

Blijf op de hoogte en volg Fleur

15 Maart 2015 | Maleisië, Kota Kinabalu

Heey liefjes

Vandaag zijn we in Manila.

Heel veel mensen gaan het schip af. Ik heb wat extra uurtjes in de ochtend. Ik ben niet het schip af gegaan dat had niet echt zin, maar ik wilde gewoon even wat slapen. Dus dat was heerlijk. Ik begon rond half elf. En toen waren veel van mijn team al naar buiten gegaan. Zij hadden die uren met hun lunch genomen. Bleek dat ik voor drie uur alleen in de spa zou zijn. Gezellig :P.

Agh ik kan wel dingen doen die ik normaal niet kan doen, zoals jullie allemaal appen. Het nadeel is dat jullie allemaal nog lagen te slapen. Maar agh het was een prima vermaak. Ik heb ook mijn nagels gevijld dus die zijn ook weer netjes. Ik dacht het is te opvallend als ik ze ook ga lakken dus dat heb ik maar niet gedaan :P

Rond half twee kwamen wat mensen weer terug en kon ik lekker lunchen. We hebben de hele dag amper wat gedaan. Ik had wel nog een klantje dus ik heb in ieder geval wel wat gedaan. Niet heel veel natuurlijk. We hebben ons beest verveeld. Maar het was een prima dag verder. We zijn nu op weg naar China!! Op naar Shanghai naar mijn vrije dag!!!!!!! Whiehoo ik kan niet wachten. Maar eerste nog twee zeedagen.

OOOOOwwhh ik vergeet het volgende nog te melden. Mega interessant!!!!!! Ik moet nog maar 100 dagen vandaag!!!!! Van de 295 nog maar 100 joehoe!!!! Berg jezelf maar voor je het weet ben ik weer terug :P

Nou meer heb ik niet te melden ;)

Love you xxx

  • 03 April 2015 - 13:52

    Jill:

    Klinkt een beetje als jouw dagen bij je vorige werkgever in Nederland. Daar had je ook zo lekker veel te doen. Ach, soms zijn dit soort dagen best lekker :D Even bijkomen van alle chaos. Zo'n dag heb ik dus vandaag; goede vrijdag en heerlijk vrij!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kota Kinabalu

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 112493

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: