6 maanden - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu 6 maanden - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

6 maanden

Blijf op de hoogte en volg Fleur

15 Maart 2015 | Maleisië, Kota Kinabalu

Heey schatjes

Vandaag ben ik 6 maanden op het schip!!!

Wat een mijlpalen allemaal :P Vandaag was het formal night. Bijna klaar met de formal nights voor deze crossing. Na Hong Kong komen er weer meer :P We hadden het echt lekker druk. Dus dat was wel lekker, gaat je dag in ieder geval lekker snel. Het was wel een stuk onrustiger op de zee dus het schip was nogal aan het schommelen. Dus we hadden ook een paar annuleer gevalletjes. Kan er niet heel erg wakker van liggen.

Ik had vandaag ook een kleur seminar met Kalantee. De laatste keer deed ik dit met Patrick en wisten we iedereen in te boeken. Deze keer hebben we denk ik drie mensen ingeboekt. Agh beter dan niks. Daarna ben ik de rest van de middag druk geweest dus dat was wel lekker.

Ik was vandaag wederom weer lekker moe dus ben weer op tijd naar me bedje gegaan. Lekker slapen en morgen de laatste dag voor Shanghai!!! Ik heb daar echt zin in!!

Love you xxx

  • 03 April 2015 - 13:54

    Jill:

    Jeetje, zes maanden óp het schip! Dan ben je dus al bijna 7 maanden weg :O Gelukkig ben je over de helft en kunnen we gaan aftellen :D
    Die drie klanten die je hebt weten te scoren zijn toch prima! Gewoon tevreden mee zijn hoor! Het kan niet elke keer een feest zijn, maar gewoon elke klant die je binnenhaalt vieren :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kota Kinabalu

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 112730

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: