Bijna vrij!! - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Bijna vrij!! - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Bijna vrij!!

Blijf op de hoogte en volg Fleur

15 Maart 2015 | Maleisië, Kota Kinabalu

Heey guys

Laatste dag voor Shanghai!!!

Whiehoe we zijn er bijna. Vandaag was ik eigenlijk helemaal niet druk en we moeten nog best weel geld binnen halen, dus ben benieuwd of dat dus ook daadwerkelijk gaat gebeuren. Het zou leuk zijn als we het halen want dan is onze manager weer trots op ons, maar het zou me ook niks verbazen als we het niet halen.

Anyway Ik had het vandaag eigenlijk niet druk, maar het is uiteindelijk nog een redelijke goede dag voor mij geworden dus dat is wel prettig. En!!! We hebben vandaag weer een dansles gehad. Deze keer was het wel iets minder leuk voor mijn kant dan, want niet iedereen was heel serieus dus ik wist niet zo goed of ze het nu echt leuk vonden of dat ze het niet echt leuk vonden. Maar agh ik heb wel even lekker staan dansen.

Daarna was de werkdag over en heb ik op tv film zitten kijken. Getaway was op tv. Ik kende hem niet en ik weet ook niet hoeveel ik van het begin heb gemist maar het was een goede actie film. En daarna gezapt naar The Other Women die weer op tv was!!! Omg I love that movie!!! Ik was toch wel weer heel moe geworden en aangezien ik morgen om 8 uur ga ontbijten, moet ik er toch weer vroeg uit... Dus maar weer mijn bedje in gekropen en lekker slapen!!

Morgen eindelijk Shanghai!! Leilei heeft wat dingen gepland in der hoofd waar we heen gaan en wat we gaan doen, dus dat is prettig! Het schijnt dat je daar met alleen Engels niet heel ver komt, dus ik volg Leilei :P Hopelijk kan ik even lekker gaan shoppen :P

Love you xxx

  • 03 April 2015 - 13:57

    Jill:

    Leuk die dansles! Houd je het nog een beetje bij. Ga je dan een keer mee als wij weer gaan dansen? :)
    Had je nou uiteindelijk de target gehaald? Je noemde het namelijk niet, dus vrees het ergste ;)
    Jaa the Other woman, zoooo leuk!!!! Er komen weer een heleboel nieuwe, leuke, romantisch films uit! Date night!!!!
    Haha handig dat je Leilei hebt die je rondleidt xD

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kota Kinabalu

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 112563

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: