Shanghai!!!! - Reisverslag uit Sjanghai, China van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Shanghai!!!! - Reisverslag uit Sjanghai, China van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Shanghai!!!!

Blijf op de hoogte en volg Fleur

15 Maart 2015 | China, Sjanghai

Heey guys

We zijn in Sanghai!!!!!!!

Whoehoe ik ben zoo enthausiast!! We dockte al snel en rond half tien kwart voor tien liepen we dan ook echt het schip af. Vandaag hadden we dan voor het eerst ons paspoort op zak. Dus als je van het schip af wilde moest je dat vandaag doen want dan had je in ieder geval je paspoort. Dat hebben we maar niet gedaan. We lagen best ver van de stad af dus met de shuttle bus op naar de stad. Nou ik kan je alvast wat verklappen, deze chinese rijden echt als idioten. Denk niet dat er mensen nog stommer en gevaarlijker rijden dan chinese mensen. Anyway in de bus had ik daar nog niet zoveel last van.
We liepen de bus uit en meteen foto's maken!! Whoehoe we zijn in Sanghai!!

We gingen daarna door van Yu Garden. Wij hup in een taxi. Het enige voordeel aan deze taxi's is dat ze heel goedkoop waren. denk dat we 3 dollar moesten betalen. Nou dat kan ik wel aan en dan delen door 4 :P Heel goedkoop dus. In de Yu Garden hebben we een garden bezocht en ze hadden hele leuke winkeltjes. Ik heb alleen niet veel gekocht omdat Lei Lei zei dat waar we later heen zouden gaan het goedkoper zou gaan, dus ik heb niet veel gekocht. Braaf doorgelopen. We hebben daar even gelunchd, veels te veel gegeten.

We gingen daarna door naar een Tempel. In deze Tempel stonden allemaal boedha's. Veel goude boedha's. Het was wel mooi om te zien hoe sommige chinese bidden. Verder gewoon doorheen gelopen. En we gingen daarna op door shoppen!!! Whoehoe mijn tijd!! Eerst op naar het goedkope deel. Naja daar was dus alleen maar kleding. Dus ik miste m'n souveniertjes van Yu Garden wel een beetje, maar dat kan ik vast ook in Hong Kong halen. Naja alle chinese zijn natuurlijk hartstikke dun dus daar paste ik allemaal niet in. Dus heb niks gekocht. Ik heb wel een tas gekocht :P Weer een :P Maar deze ga ik ook echt gebruiken nu. Want mijn andere tas vind ik niet meer fijn. Waarbij ik de andere tassen bewaarde tot ik thuis was, ga ik deze wel hier gebruiken. We zijn daarna door gegaan naar de normale shoppingsstraat. Daar nog een rokje gekocht, maar meer niet. Ik ben niet heel goed meer in shoppen geloof ik. In kleding al helemaal niet meer. Tassen en andere dingen ben ik dan weer wel heel goed in :P

Ik had nog Nougat gekocht. Ik dacht; jaa daar heb ik zin in. Meteen twee zakken want het was niet duur. Eet ik er een mijn god wat smerig. Blegh!!!! Het begin is nog wel te doen, maar dan komt er toch een verschrikkelijke vieze smaak in je mond, om te kotsen. Dus dat was wel een beetje een miskoop. Maar ja, niks aan te doen.

Om kwart over 6 gingen we weer terug naar de shuttle plek. Komen we daar aan,,, geen bus.... Uhm.... waar is de bus?? We wisten ook niet wanneer de laatste shuttle ging. Dus Patrick en Ligaya helemaal in de stress. Dus snel een taxi aan d haak geslagen. Iedereen nog steeds in paniek of we wel op tijd bij het schip zouden aankomen. Dus was stress stress stress. Maar we haalde het op tijd!! Maar daar gebeurde het tragische moment dat ik mijn mobiel verloor!!!! Dus iedereen die mijn blackberry nummer gebruikte mag je die weg gooien want die is nu geblokkeerd en wel. Dus daar reageer ik niet op. Ben weer bereikbaar op mijn oude nummer ;)

Ik ben daarna lekker mijn bedje in gekropen en ben lekker gaan slapen!

Love you xxx

  • 03 April 2015 - 14:02

    Jill:

    Uhm.. nou... ik had in Texas een vrouwelijke chauffeur die ook behoorlijk beroerd reed. Ik ben nog nooit zo blij geweest weer grond onder mijn voeten te voelen, dus ik durf de uitdaging aan xD
    Shanghai! Super gaaf! Volgens mij had je een foto van die tempel doorgestuurd, zag er heel mooi uit! Jammer van het shoppen, maar je hebt toch nog wát gescoord. En het is alleen maar goed voor je gewicht in de koffer. Balen van je nougat... Haha eigenlijk wel komisch dat je meteen twee zakken koopt (lekker goedkoop) en dat het dan niet te eten is (Karma xD) Ik vermoed dat de inhoud van de zakken meteen over boord gaat??? :D
    Oh wat een stress joh! Het schip vaart toch niet weg als jullie nog niet aan boord zijn of wel?? :| Logisch dat je op zo'n moment niet helemaal helder nadenkt, maar zo snel mogelijk uit die taxi wil en niet controleert of je alles hebt... Kut zeg! Gelukkig heb je nog wel een telefoon waar we je op kunnen bereiken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Sjanghai

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 112617

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: