5 weken world cruise - Reisverslag uit Sjanghai, China van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu 5 weken world cruise - Reisverslag uit Sjanghai, China van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

5 weken world cruise

Blijf op de hoogte en volg Fleur

22 Maart 2015 | China, Sjanghai

Heey liefjes

Vandaag de start van de twee zeedagen naar Hong Kong.

De world cruise begint zo toch wel op te schieten. Nog maar vijf weken en dan ben ik weer terug in Southampton. Dat zal ook wel weer raar zijn om daar terug te komen. En dan komen we daar ook meteen heel vaak en snel achter elkaar :P. Maar dat duurt gelukkig toch nog wel eventjes ;).

Vandaag was het de laatste formal night van dit gedeelte. En het was nog best wel druk. Maar ook weer een paar mensen die annuleerde. Maar ik ben lekker bezig geweest en heb me niet verveeld. Dus dat scheelt. Waardoor de dag ook wel lekker snel ging. Ik vrees dat ik van vandaag niet zoveel te vertellen heb. Het is wederom ook weer een tijdje geleden dat ik deze dag heb meegemaakt aangezien ik weer achterloop :P Ik zit inmiddels al vijf minuten te bedenken wat er is gebeurd maar ik kan echt nergens op komen :P

Ik denk dat ik maar verder ga naar morgen wie weet komt daar meer uit ;)

Love you xxx

  • 03 April 2015 - 14:04

    Jill:

    Ik ken het! Na een druk weekend waarin ik niet geblogd had, moest ik soms ook héél hard nadenken wat ik allemaal gedaan had. Alleen had ik nog iemand bij me die wel blogde en mij precies kon vertellen wat we ook alweer hadden gedaan.. Die luxe heb je niet, dus ik vergeef je korte blog xD
    Geniet nog even deze vijf weken van dit geweldige avontuur!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Sjanghai

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 113177

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: