Sanya - Reisverslag uit Sanya, China van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Sanya - Reisverslag uit Sanya, China van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Sanya

Blijf op de hoogte en volg Fleur

22 Maart 2015 | China, Sanya

Heey schatjes

We zijn vandaag in Sanya!

In de ochtend moest ik nog even werken. En ik had nog aardig wat klantjes. Ik snap niet helemaal hoe ik dat doe, maar het was wel lekker. Had ook wel 2 crew. Vind ik altijd wel leuk, kan je altijd makkelijker mee kletsen dan met passagiers. Sommige passagiers zijn uitzonderingen, maar de meeste zijn toch anders dan crew. En crew snap ook alles van elkaar ;)

We kwamen er gisteren overigens achter dat door immigration en alles crew pas vanaf 2 uur of 3 drie uur het schip af mocht. Dus heb was uberhaupt nog maar afwachten of we wel het schip af konden. Ik had dan nog mazzel want ik was in de middag vrij, de andere groep was in de ochtend vrij. Die moesten dus gewoon op het schip blijven. Die hebben lekker kunnen slapen ;)

Om twee uur was het bericht gegeven dat crew het schip af kon en vervolgens stond er een rij bij de gangway met crewmembers die het schip af wilde en niet echt wilde flotten. Nou ik had echt geen zin om daar bij te staan dus ik ben lekker op het schip gebleven. Tegen de tijd dat ik er af was zou ik toch weer terug naar het schip moeten. Ik ben vervolgens een beetje in slaap vallen op mijn bed. Je bent zo moe als je op een schip werkt. Mijn hemel. En elke keer als je wekker gaat denk je, ik kan pas weer uitslapen als ik thuis ben. Nou motiverent of motiverent :P k heb die avond een film gekeken; The princes and the frog!! Altijd leuk. Iets met ik groei nooit op :p

Ben daarna maar naar bed gegaan want morgen weer een zeedag. Sterke nog het is een formal night morgen. Dus moet hard werken ;)

Love you xxx

  • 04 April 2015 - 14:25

    Jill:

    Je bent gewoon goed in wat je doet: daarom heb je zoveel klantjes :) En crewmembers die langs komen is alleen maar leuk. Kan me voorstellen dat je daar gemakkelijker mee kletst dan met klanten die je helemaal niet kent en niks mee gemeen hebt. Ik heb trouwens vanochtend op werk een mevrouw ontmoet die net van een cruiseschip kwam. Ik natuurlijk meteen vragen waar ze geweest is, maar ze had een cruise Amerika gedaan en ja daar zit jij nu niet xD Kon het toch niet laten om te vragen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Sanya

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 112523

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: