4-tunes 2.0 - Reisverslag uit Sanya, China van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu 4-tunes 2.0 - Reisverslag uit Sanya, China van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

4-tunes 2.0

Blijf op de hoogte en volg Fleur

22 Maart 2015 | China, Sanya

Heey guys

Vandaag is het weer een formal night.

De eerste van dit gedeelte. Ik had het best druk vandaag. Gelukkig maar want anders duurt de dag zo lang. Ik had vandaag heel veel mannen om te knippen. Leuk en niet leuk tegelijk. Sommige zijn namelijk echt super leuk en gezellig. Maar money wijs is het niet zo leuk. Maar goed ik geef de laatste tijd niet heel veel om mijn geld. Kan me nog maar weinig schelen hoeveel ik eigenlijk verdien.

Het mooiste van deze avond was natuurlijk een speciaal optreden!!! De 4-tunes!!! Wiehoee. Ze hadden vandaag (helaas) een gezamenlijk optreden. Dus met nog een andere artiest. Dit was Ben nog wat. Ben nog wat zong ook van alles maar hij deed ook opera. Er was zelfs een paar nummers die ik kende, met dank aan mijn ouders voor de vroegere jaren van torture :P Nee hoor ik hou van jullie! Maar na deze Ben was het tijd voor mijn vier helden!!! Whiehoee!! Ik geloof dat 1 of twee nieuwe nummers heb gehoord, maar het waren er niet veel. Ik ben een te grote fan :P

Na de show heb ik nog even met ze staan kletsen en ben daarna weer naar mijn bedje gegaan. Morgen zijn we in Phu My in Vietnam. Ben benieuwd wat daar is en te beleven valt ;)

Love you xxx

  • 04 April 2015 - 14:27

    Jill:

    Je gaat in ieder geval lekker met alle klantjes zo te horen en dan je dag afsluiten met The 4 Tunes is natuurlijk helemaal awesome! Klinkt als een prima dag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Sanya

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 112730

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: