Phu My - Reisverslag uit Phú Mỹ, Vietnam van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Phu My - Reisverslag uit Phú Mỹ, Vietnam van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Phu My

Blijf op de hoogte en volg Fleur

22 Maart 2015 | Vietnam, Phú Mỹ

Heey liefjes

We zijn in Phu My!

We meerde al vrij snel aan. Ik heb rustig ontbeten en ben daarna met Patrick, Ligaya, Dom en Lei Lei het schip af gegaan. Dom is een vriend van Ligaya. En het is een afkorting van een naam die ik niet kan onthouden en uitspreken :P. Ik had een hele moeilijk opstart. Sinds Hong Kong is alles dus een beetje anders en raar. En wederom voelde ik me dus heel erg alleen terwijl ik met vier andere mensen was. Ik had dus een slechte start en zag deze dag een beetje in rook op gaan. En op zulke momenten mis ik jullie echt. Op zulke momenten realiseer je je dat de meeste vrienden hier niet je vrienden voor het leven zullen zijn en die heb je thuis wel!!! En dat is dan zoveel meer waard!!!

We zijn in de shuttle bus gestapt op naar onze drop plaats. Daar was niet heel veel, wel een super markt wat dus echt super handig was voor op de terug weg. Zodat we alles wat we nodig hadden zo konden kopen voordat we de bus in gingen. We zijn uiteindelijk met een taxi naar een andere plek gegaan en hebben wat gewinkeld in een mal, die ook niet heel groot was. Daarna hebben we Pho gegeten. Dit was typisch vietamees eten en dat moesten we dus proberen. Het is een soort noodle soep, was erg lekker. De taxi bracht ons vervolgens weer terug waar we waren gedropt door de bus. Het was toen shop tijd. Snel alles gekocht wat we nodig hadden. Of eigenlijk wat we niet nodig hadden maar wat ik wilde snoepen :P Daarna was het wachten op de bus. En toen de bus eenmaal kwam waren er een heleboel mensen die de bus in wilde. En we hadden eigenlijk best wel haast want we moesten natuurlijk weer werken om half 3. En als we deze bus niet zouden nemen zouden we te laat komen. En natuurlijk mochten alle passagiers weer als eerst... En dus zat de bus vol en konden wij er niet meer in. We hebben dus maar een taxi genomen.

En precies en kwartier voordat we moesten beginnen kwamen we weer bij het schip aan. Snel naar binnen en omkleden. En hup op naar de spa. En daar zaten de klanten al op me te wachten. Ik dat in eerste in stantie dat ik maar twee klanten had maar eindigde met 4 klanten en een consultation. Dus dat was best wel druk! Voor een port dag dan.

Nadat we klaar waren met werken was het dan weer tijd om te gaan slapen ;) morgen weer een formal night. Dus weer lekker druk.

Love you xxx

  • 23 Maart 2015 - 17:15

    Margaret Menzel:

    lieve fleur ik geniet van jouw verslag elke keer.
    weet dat jouw verjaardig er aankomt wel wat te vroeg maar alvast gefeliciteerd.
    geniet verder van alles wat je meemaakt.

  • 04 April 2015 - 14:30

    Jill:

    Ik kan me dat voorstellen meis, maar wees blij dat je mensen hebt waar je je mee kan omringen. Dat is voor ons hier ook een fijn gevoel: wetend dat jij daar ook vrienden hebt. Ondanks dat die vrienden ons niet zijn :)
    Poeh wat moeten jullie je toch steeds haasten van de stad naar het schip. Voel de zenuwen en de stress nu al boven borrelen, vreselijk! Wel leuk dat je zoveel te doen had bij terugkomst. Gaat lekker meis!

  • 04 April 2015 - 14:30

    Jill:

    Ik kan me dat voorstellen meis, maar wees blij dat je mensen hebt waar je je mee kan omringen. Dat is voor ons hier ook een fijn gevoel: wetend dat jij daar ook vrienden hebt. Ondanks dat die vrienden ons niet zijn :)
    Poeh wat moeten jullie je toch steeds haasten van de stad naar het schip. Voel de zenuwen en de stress nu al boven borrelen, vreselijk! Wel leuk dat je zoveel te doen had bij terugkomst. Gaat lekker meis!

  • 04 April 2015 - 14:30

    Jill:

    Wéér twee keer.....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Phú Mỹ

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 113262

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: