Another Formal - Reisverslag uit Phú Mỹ, Vietnam van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Another Formal - Reisverslag uit Phú Mỹ, Vietnam van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Another Formal

Blijf op de hoogte en volg Fleur

31 Maart 2015 | Vietnam, Phú Mỹ

Heey guys

Vandaag weer een zeedag.

En wel een formal night. Ik had het aardig druk! Dus de dag ging in ieder geval lekker snel. Oowwh ik moet echt weer elke dag gaan schrijven want ik ben weer alles vergeten.... En ik weet zeker dat er iets gebeurd is/was want het was niet een onwijs saaie dag. Maar ik kan het me nu niet meer herinneren. Volgens mij mochten we van de hydropool gebruik maken deze avond. Dus rond 7 uur heb ik me omgekleed. Maar in plaats van het water in gegaan ben ik lekker op de verwarmde bedden gaan liggen. Ik viel er bijna van in slaap. Sterke nog ik denk dat ik eventjes heb geslapen.

Ik weet nog wel dat ik vandaag alle andere verslagen van de dagen ervoor heb geschreven :$ Want ik moest dat allemaal gaan plaatsten morgen, want morgen zijn we in Leam Chabang. En hopelijk heb ik dan wifi en kan ik mijn verslagen gaan plaatsen. Nou ik denk dat ik maar weer naar morgen ga want dan komt er misschien iets meer uit ;)

Love you xxx

  • 04 April 2015 - 14:31

    Jill:

    Ja ja... en maar niet elke dag schrijven en ons met korte blogjes opschepen... xD Nou vooruit, leest wel lekker snel ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Phú Mỹ

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 112725

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: