Moe!!!!! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Moe!!!!! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Moe!!!!!

31 Maart 2015 | Singapore, Singapore

Heey schatjes

Vandaag was echt een rampendag!!

Naja niet een hele rampen dag. Maar het was wel een dag waar je u tegen zegt. Ik was zooooooo moe. Echt niet normaal zooo moe!! Ik viel overal gewoon in slaap. Of naja ik kon overal in slaap vallen laat ik het zo zeggen.

In eerste instantie had ik maar een klant vandaag, maar op de een of andere manier moeten er altijd mensen binnen komen vallen. Beetje jammer ;) Aan de ene kant is het wel fijn want de tijd gaat sneller, maar ikwas zo moe ik kon gewoon echt niet meer. Ik stond ook nog even met Lei Lei op de gangway te promoten. Toen waren we een beetje gek aan het doen. En de security guys een beetje aan het plagen en met ze aan het dollen. Dus dat was eigenlijk heel leuk. Waardoor ik niet echt meer naar de spa wilde om klanten te doen.

Rond zes uur waren de meetse klanten wel weer de spa uit en zaten we een beetje te chillen in de salon. Toen rond 7 uur kwam mijn roomie Marloes om der haar te knippen. Daarna was het opruimen en weg wezen. Vandaag was de gelukkige dag dat de tijd weer een uur achteruit ging... Dat was echt heilig voor mij!!!! Sowieso is mijn slaap heilig!!!

Na werk heb ik snel gegeten, wat blogs geschreven en ben hup mijn bed in gedoken :P

We hebben namelijk vier zeedagen op komst...

• 14 April 2015 - 19:21

Ja, zulke dagen zitten er soms tussen ja. Heel vervelend, exhausting en je bent altijd blij als ze voorbij zijn ;) Wel fijn dat je zoveel klantjes had, kan je ook meer promoten en lekker geld scoren :D
    Gelukkig had je een uurtje langer slaap. Hier is laatst de klok weer een uur vooruit gegaan, pff valt altijd vies tegen. Ik weet wat je doormaakt :D