Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Singapore

Blijf op de hoogte en volg Fleur

31 Maart 2015 | Singapore, Singapore

Heey liefjes

Vandaag zijn we in Singapore!!!!

We stonden redelijk vroeg op om ons klaar te maken. We zouden om 8 uur gaan ontbijten, maar terwijl we over de m1 lopen om naar de belvedere te gaan zien we dat we weer in Yellow Level zitten. Wat betekend dat we niet in passagiers area's mogen komen. Dus toen maar ontbijten in de crew mess. Dat yellow level heeft te maken met de 400 nieuwe passagiers die op het schip komen vandaag. En er vertrekken er 370 ofzo. Voor een niet turn around dag zijn dat er best wel veel.

Anyway rond half 10 gingen we uiteindelijk het schip af. En we waren redelijk op tijd want we moesten in de rij staan voor de immigratiion. Paspoort controle... En dat ging me sloom!!! Maar we kwamen er doorheen, altijd fijn :P Vervolgens weer in de rij voor de shuttle bus. Maar dat ging gelukkig wel een stukje sneller.

Eenmaal uit de shuttle bus belande we in een shopping mal. Hier hebben we wat gegeten en vooral wifi gescoord! Kon ik al mijn felicitaties liken :P en reageren natuurlijk! Vervolgens verder de mall ingelopen, maar veel was duur en electronisch ;) Dus op naar China town (we zijn er net uit, maar toch). Ze hadden wel een heleboel leuke dingetjes. Ook wel weer dat je denkt; wat ga ik daar mee doen. Maar heb toch wel wat souveniertjes gescoord :P We hebben vervolgens ook nog even Chinees gegeten, natuurlijk :P En toen gingen we verder naar een andere shoppings straat.
De eerste straat was nogal erg duur... Dus op naar een andere straat waar het goedkoper was. Vervolgens had ik nog steeds het probleem dat iedereen hier maatje xxxs heeft, maar goed dat mag de pret niet drukken. We zijn daarna rond half 6 weer naar het schip gegaan. Gelukkig ging het op het schip komen een stukje makkelijker en sneller dan er af :P

Oowh vergeet ik nog te vertellen... Simba is weer terug :p Roger Wright is weer terug aan boord en vandaag was zijn eerste show. En daar moet ik natuurlijk wel even heen. Ondanks yellow level (want dan mag je er eigenlijk niet heen) maar toch gedaan. We naar de eerste show want ik kon echt niet op blijven tot half elf. Ik kon mijn ogen af en toe al niet open houden tijdens deze show. Komt ook omdat ik hem al gezien heb. De volgende show moet ik wel echt kijken want die ken ik nog niet ;)

Nu ga ik weer lekker slapen!!

Love you xxxx

  • 14 April 2015 - 19:18

    Jill:

    Nu weer in Singapore, geweldig meis, wat zie jij bijzondere plekken in de wereld. Jammer dat het shoppen niet echt wil lukken, maar je kan maar zeggen dat je er geweest bent :) Cool dat Simba weer aan boord is!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 112730

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: