Happy Birthday to me!!!! - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Happy Birthday to me!!!! - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Happy Birthday to me!!!!

Blijf op de hoogte en volg Fleur

31 Maart 2015 | Thailand, Pattaya

Heey guys!!

Happy Birthday to me!!!!

Hahah vandaag was het dan 24 maart! Mijn verjaardag!! En ik was moe!!!! Mijn hemel!!! En ik had het druk, maar ik heb het overleefd. Mijn manager begon deze mooie dag met een verschrikkelijke speech. Dus die hoefde ik de rest van de dag ook niet te zien. Ik dacht ook echt even dat ze uberhaupt niet wist dat ik jarig was. Anyway ik laat mijn manager gewoon gaan en focus me op de goede en gezellige momenten en mensen om mij heen.
Vandaag stond ik te promoten bij de belvedere en toen kwam mrs Hay langs. Dit is een hele lieve vrouw en ze is hier met haar man. Ze komen allebei uit Nederland maar hebben elkaar ontmoet in Australie. Geniaal toch?! Goed Lei Lei vertelde toen dat ik jarig was en toen begon ze spontaan voor me te zingen :P Was wel grappig!

Later kwam mijn lieve klantje Brenda weer langs. Ze had een cadeautje voor me! Ik kon het niet meteen open maken omdat ik een klant had. Maar even later ben ik even naar achter gelopen en heb ik der kaart gelezen. Zooo lief ik moest een beetje huilen!! Ik heb ook een kleine teddy beer van der gekregen. Echt super lief!!

Ik liep vervolgens na mijn lunch met Marloes naar de cabin. Kom ik binnen een bosje bloemen met een kaart en een teddy beer op mijn bed. Gelukkig niet dezelfde! Wat word ik toch verwend! Ik verander ook weer meteen in een kind van 8 met die knuffels :P Ik slaap er ook echt mee!!!
Later in de salon kwam Ian binnen (hij is de baas van Hannah) en die ging ook nog even voor me zingen! Waarop mijn klant reageerde; Ik wist helemaal niet dat je jarig was. Tja dat ga ik ook niet echt aan iedereen vertellen.

Tegen de avond vroeg Hannah aan mij of ik nog iets ging doen voor me verjaardag. Dus ik vertelde dat ik uit eten ging met Marloes en Lei Lei. En toen liet ze ons een half uur eerder gaan om ons klaar te maken voor het diner. Nou dat was dus nog enigzins wel een beetje lief. Ik snel naar mijn kamer gerend. Wenkbrauwen kleuren, teennagels lakken, haren krullen en omkleden. Ik had het druk :P Maar uiteindelijk zagen we er goed uit. Ik had niks speciaal kunnen vinden qua kleding aagezien iedereen in Azie maatje xxxs heeft. Dus heb mijn rok met mijn split aangetrokken! Die blijf ik nog steeds heel leuk vinden, dus daar heb ik geen problemen mee!

We hebben heerlijk gegeten in de Ocean Grill!! Na het eten zijn we door gegaan naar de crew bar. Daar hebben we wat gedronken. Toen kwam er opeens iemand met taart aan lopen en begon iedereen te zingen. Patrick had een taart geregeld voor mij!!! Super lief!!! Hij heeft ook zoveel vrienden hier op het schip, niet normaal :P Rond Twaalf uur half 1 was ik er wel weer klaar mee. Ik was echt wel moe en morgen zijn we in Singapore dus moest ik ook wel een beetje fris zijn. Dus toen was het voor mij tijd om naar bed te gaan.

Ik heb ook nog twee kaarten mogen openen vandaag. Waarvan een nog een uitdaging was om het te lezen. En helemaal; waar is het begin?? Maar uiteindelijk is het helemaal gelukt. Ik wil iedereen ook heel erg bedanken voor alle lieve felicitaties die ik heb gekregen!!

Love you xxx

  • 14 April 2015 - 19:16

    Jill:

    Leuk! Je hebt dus toch nog 'lang zal ze leven' gehoord ;)
    Wat zijn mensen lief voor je geweest op je verjaardag. Fijn om te horen wijffie! Het klinkt alsof je een hele leuke dag hebt gehad! Neemt niet weg dat we het dunnetjes over doen als je in Nederland bent :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Pattaya

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 113270

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: