Uur vooruit?! - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Uur vooruit?! - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Uur vooruit?!

Blijf op de hoogte en volg Fleur

31 Maart 2015 | Thailand, Pattaya

Heey guys

Vandaag weer een port dag, alleen kan ik er vandaag niet af.

Het was vrij rustig, maar eindigde uiteindelijk nog best wel druk. We zijn er ook weer achter gekomen dat ik in Mumbai het schip niet af kan. Ik heb namelijk geen zeemansboek. Die heb ik wel al aangevraagd toen ik de academy verliet. Maar ja dat zou wel raar zijn als ze dat in een keer zouden regelen. Het zou ook zomaar kunnen dat ik dat ding ook al betaald heb. Maar dat weet ikniet zeker, moet ik even checken. Maar dat vergeet ik de hele tijd! Dus dat is weer lekker nieuws... Goed kan ik uitslapen ;)

Zoals ik al zei ben ik dus best wel druk geweest. En het was alweer bijna mijn verjaardag. Ik ga morgen uiteten met Lei Lei en Marloes in de Ocean Grill. Weer seafood, maar ja niet heel erg ;) En morgen zou het eigenlijk een formal night zijn. Iedereen zou zich optutten vooro mijn verjaardag. Maar ze hebben de formal afgeschaft, want in Singapore gaan er best veel mensen het schip af en daardoor is het nu casual. Nou ik tut me gewoon nog lekker op!!

Tja heel veel meer is er vandaag niet gebeurd denk ik zo. Owh omg ja we gaan weer een uur vooruit :O Mijn hemel!!! Stelletje idioten :P Daar gaat me slaap. Oke ik wil nu twee dingen tegelijk vertellen. Ik zal beginnen dat we morgen crew rounds hebben. Dus we gaan een uur vooruit --> minder slaap. En dan moet je ook nog een cabin schoonmaken :O Kill me!!! Pffff wat een ellende. En voor je het weet is het dan al elf uur (een uur vooruit dan). Dan lig je heerlijk te slapen en gaat je telefoon af. 'Happy birthday Fleur!' Ja dat krijg je dan, gaan ze je om twaalf uur bellen. Was wel lief. Mijn tweede telefoontje, waarvan ik dacht dat het ook een felicitatie was, was toch een beetje anders. 'Hey fleur do you have m&m's I really want chocolat.' 'Uhm... no I don't have that.' :P En eigenlijk had ik het wel, maar wilde niet dat hij het op ging eten en ook niet dat hij me cabin in kwam om me nog langer wakker te houden. Dus dat hebben we goed opgelost al zeg ik het zelf.

Verder heb ik fantastisch geslapen!!! Tot me wekker ging ;)

Love you xxxx

  • 04 April 2015 - 14:38

    Jill:

    Geen idee wat een zeemansboek is, maar je hebt het in ieder geval nodig om het schip af te komen in Mumbai, dus het is kut dat je die niet hebt. Hopelijk herinnert mijn oh zo late reactie op je blog om het te gaan controleren :D
    Leuk dat je je verjaardag toch gevierd hebt! Je kan je 21ste verjaardag niet zomaar voorbij laten gaan he!!
    Haha briljant dat je dan zo'n sms krijgt, zo wat midden in de nacht "I want chocolat" xD

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Pattaya

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 112730

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: