Blauw haar?? - Reisverslag uit Bombay, India van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Blauw haar?? - Reisverslag uit Bombay, India van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Blauw haar??

Blijf op de hoogte en volg Fleur

06 April 2015 | India, Bombay

Heey guys

Wat een drama vandaag!!!

En dit keer was het echt drama. Ik had vandaag drie kleurtjes. Een was crew en die vind ik echt niet leuk!! En ik verpest het ook elke keer en toch komt ze bij me terug.

Anyway het echt drama begon toen ik een kleur moest aanbrengen bij een klant. OMG dat werd blauw. Echt serieus blauw!! Het was net of ze een smurf op der hoofd had zitten. OMG thank god Patrick was er. Ik liep namelijk meteen naar hem toe en het eerst wat hij zei was; jemoet het nu uitwassen. Nou dat hebben we dan ook maar gedaan. Allemaal leugentjes verzonnen waarom het al er uit moest, waarom ik ging blonderen en waarom ik nog een kleur moest opzetten. En nu komt het ergste,,,, zij was ook een kapster!!!! Nou om door de grond te zakken. Uiteindelijk is het allemaal goed gekomen en was ze blij met het resultaat. Ze was ook verder heel aardig. Maar man ik stierf zeven doden, hartverzakkingen, scheet zeven kleuren weet ik veel wat je allemaal nog meer kan hebben, maar ik had het :P

Nou na mijn gevalletje blauw, heb ik het meisje van de crew gebeld want ik liep natuurlijk nu uit en ze komt nu een andere keer (jippie!!). Maar goed toen kwam probleem 2. Deze mevrouw wilde de uitgroei gedaan hebben en der haar stijl gefohnd. Even voor de duidelijkheid dit was een soort Annie kapsel maar dan langer wat ik hier voor me had. Nou succes.... De uitgroei is opzich niet zo moeilijk, hoewel we hebben amper kleuren dus het kwam er iets te donker uit. Voor alle kapster; we hebben alleen nog een 2.0, 3.0, 4.0 en een 10.0. Voor alle niet kappers dat betekend je bent ook barbie blond of je bent zwart. Dus ja probeer daar maar een goede bruin van de maken die ook grijs dekt.... mijn hemel. Maar goed toen kwamen we bij het fohnen... Mijn hemel. Ik heb van Patrick wel een techniek geleerd waardoor je goed stijl kan fohnen, maar ik kan het nog niet. Het was een redelijke pluis bol. Gelukkig kon/mocht ik er met mijn stijltang over heen dus was het resultaat nog steeds heel mooi en goed. Zie eind goed al goed :P

Nou de rest van mijn dag was verder niet zo bijzonder, vond ik ook niet zo erg na deze gevalletjes. Dus lekker hup naar bed toe! Morgen de laatste formal night voor Dubai!

Love you xxx

  • 14 April 2015 - 19:48

    Jill:

    A hairdresser's worst nightmare.... Ach, je moet het maar een keer meegemaakt hebben. Gelukkig had je hulp van je collega en had je een relaxte klant én het is goed afgelopen. Wat wil je nog meer?
    Jeetje en dan ook nog je andere kleurklantje... Je hebt het wel getroffen vandaag he!? Maar het belangrijkste: er gingen tevreden klanten de salon uit. Well done!! :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Bombay

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 112510

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: