Last Formal - Reisverslag uit Bombay, India van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Last Formal - Reisverslag uit Bombay, India van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Last Formal

Blijf op de hoogte en volg Fleur

06 April 2015 | India, Bombay

Heey liefjes

Laatste formal night vandaag.

Ik heb het aardig druk!! Dus dat was wel lekker kon me ding doen. De dag gaat snel en je kan zo veel mogelijk Hannah vermijden! Veel klantjes gaan nu ook in Dubai weg. Er zijn er nog maar een paar die tot Southampton blijven, die regelmatig komen. Ik heb waarschijnlijk nog wel een hoop die op hhet laatste moment nog een keer komen omdat ze er goed uit willen zien voordat ze weer naar huis gaan. Snap niet zo goed waarom. Negen van de tien keer als ik terug kom van vakantie zie ik er belabberd uit. Maar he ho voor mij alleen maar geld. Zou het wel leuk vinden als we dan ergens binnenkort wat kleuren in de salon krijgen want dat is echt een ramp!

Verder is er vandaag niet zoveel gebeurd. Iedereen zit over morgen te praten. Mogen zijn we in Abu Dhabi en officieel is niemand vrij (leuke manager he). Maar je mag wel je uren op nemen die je hebt verdient, nou die heb ik niet. Maar ik heb wel wat boat drillen. Ik wilde die net als iedereen die in de avond op nemen zodat je eerder weg kon en niet meer terug hoeft te komen. Maar surprise surprise Fleur zit weer op IPM van 6 tot 11.... Dus wie kan het schip weer niet af... ik. Agh je kan er hoog of laag om springen maar dat helpt toch niet. Dus ik heb Abu Dhabi niet gezien. En vraag me af wat ik van Dubai ga zien.

We gaan het allemaal wel meemaken. Morgen Abu Dhabi gezellig met het hele team werken!

Love you xxx

• 14 April 2015 - 19:50

Jill:

Balen meis.. Wéér een stad gemist.. Jammer dat die manager van jullie daar niet een beetje rekening mee houdt. Misschien kan je Kassa inschakelen en haar een "Koude Douche" aanbieden?? xD