Koud!!! - Reisverslag uit Akaba, Jordanië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Koud!!! - Reisverslag uit Akaba, Jordanië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Koud!!!

13 April 2015 | Jordanië, Akaba

Heey liefjes

Vandaag zijn we in Aqaba.

Het ship kwam een uur en 15 minuten later aan vanwege sterke wind. Dat moeten we maar geloven he :P Maar het was koud!!! Holiemolie. Evht een mega verschil met de afgelopen dagen. Echt heel raar en heel irritant. Want de airco in de salon was eindelijk gefixt. En dan nu word het koud buiten en is het net een vriezer.... Durf ook meteen niet te klagen want ik heb ruim drie weken geroepen dat die airco aan moet. En nu is die aan en is het te koud. Het is ook nooit goed he :P

Het was vij rustig vandaag. Dus dat was wel lekker. Hier en daar een klantje maar niet zoveel. Er is dus ook niet echt iets bijzonders gebeurd. Veell mensen gingen naar Petra, en ik was erg jaloers. Ruim 1300 mensen gingen op tour vandaag. Dus ik dacht echt dat het schip dood zou zijn maar dat was niet het geval. Sowieso heb ik af en toe het idee dat de helft van het schip niet op het schip is. Het is soms zooo rustig bizar.

Ik was vandaag in ieder geval heel erg blij met Keon. Want we gingen allemaal eten bij de grill (waar ze goed eten hebben en niet slecht eten in de mess). En we mochten ook nog eerder weg :) Jeeehhhh!! En ik was zo koud en ik had behoefte aan chocola (wat ik niet kon kopen omdat de shops dicht waren... boos). Ging ik maar een warme chocolade melk halen!! Ooohhh en die was goed!!! Hmmmm. Daar lust ik er wel meer van!!

Morgen weer een zeedag. Die komen ook wel me neus uit. Zoals altijd ;)

• 14 April 2015 - 20:15

Ik lach me suf!! Het gaat bij jou óf over je irritante manager, óf over niet van het schip af kunnen en promotie moeten staan óf over eten xD Dat zijn jouw hoofdthema's haha! Goed opgelost met je warme chocolademelk. Mijn moeder grijpt soms zelfs naar de chocolade hagel als er geen chocola in huis is. Zo wanhopig ben jij dus niet ;P