Messina - Reisverslag uit Messina, Italië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Messina - Reisverslag uit Messina, Italië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Messina

Blijf op de hoogte en volg Fleur

03 Mei 2015 | Italië, Messina

Heey liefjes

Vandaag zijn in Messina.

Ik ben hier al een keertje geweest dus ik weet al wat er is. Ik wilde vandaag dan ook alleen maar het schip af voor wifi :P Maar eerst moest ik nog even werken in de ochtend. Het was best rustig. Dus niet echt boeiend. We waren bezig met het bij elkaar rapen van decoratie voor ons feestje. Jaa want dat is ook alweer bijna.

Ik kon wel wat moeilijk mijn bed uit komen vanochtend overigens. Na de hele ochtend een beetje te zitten niksen mochten we eindelijk het schip af. Snel snel snel omkleden. En op naar de wifi. Het was best wel mooi weer dus dat was wel lekker. Goed wifi gehad. Lekker kunnen kletsen en doen. Een paar blogs geplaatst. Sorry ik weet het ik liep achter. Maar ik ben weer redelijk up to date ;)

Toen was het toch weer tijd om terug te gaan naar het schip. Ik had daarna mijn pedicure geboekt. Dus ik ging mezelf een beetje verwennen. vervolgens viel ik zo'n beetje 100 keer bijna in slaap op die stoel. Ik was zooo moe nog van het feestje. Word alweer oud kan ik niet meer aan :P

Daarna gegeten en de rest van de avond niks gedaan. En vraag me niet hoe maar vervolgens lag er nog laat in. We gingen vandaag ook weer een uur vooruit :O Maar straks weer alleen achteruit, gelukkig ;)

Morgen zijn we in Corfu weer lekker een halve dag vrij!

Love you xxx

  • 07 Mei 2015 - 10:20

    Jill:

    Ik weet wel wat jij gaat doen als je straks thuis bent: SLAPEN! Aan de andere kant moet je het er van nemen zo lang het nog kan. Als je maar wel goed voor jezelf blijft zorgen, dus wel af en toe langer dan 6 uur slapen :)

    Veel plezier op je port dagen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Messina

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 112515

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: