Laatste formal - Reisverslag uit Venetië, Italië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Laatste formal - Reisverslag uit Venetië, Italië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Laatste formal

Blijf op de hoogte en volg Fleur

21 Mei 2015 | Italië, Venetië

Heey liefjes

Vandaag laatste formal night.

Vandaag is onze laatste formal night van deze cruise. En natuurlijk was er weer geen reet te doen. Het was wel weer een beetje spannend want het was wat schommellig. Dus veel zieke mensen. En dus ook een klant die vooraf al vroeg of ik iets had waar ze in kon overgeven als het zover zou komen. Nou ik kan je vertellen dan word ik al nerveus. Heb ik der liever uit m'n stoel dan in m'n stoel. Maar goed alles is gelukkig goed gegaan! Dus dat scheelt weer.

Ook weer klantjes voor de laatste keer gehad. Maar er is totaal geen band of iets. Er waren er twee die ik wat beter kende. Een die ik heel goed herkende maar hoopte dat ze niet nog een keer zou boeken :P Dus ja het is gewoon beter als deze cruise weer voorbij is en er weer nieuwe mensen het schip op komen.

Volgende cruise word overig erg bijzonder. Het is een bedrijfscruise ofzo. We noemen het Charter cruise volgens mij. Dit betekend dat een bedrijf het schip voor een half miljoen heeft afgehuurd voor drie dagen. En wij dus ook hun regels moeten hanteren. Wat ik geloof ik nog niet heel erg vind van wat ik nu weet, maar de tijd zal het leren :P

Goed mannen in pak, wie weet future husband met money??? We houden de ogen open :P

Love you xxx

• 14 Juni 2015 - 17:51

Jill:

He lekker al die kotsende mensen xD Gelukkig had je wel leukere dingen in het vooruitzicht: mannen in pak zijn altijd leuk :D Jeetje, je zal toch als bedrijf een half miljoen kunnen investeren om een boot af te huren.. Als de medewerkers ook zo'n lekker salaris verdienen, zou ik zeker even goed gaan kijken of er wat tussen zit en anders kan je altijd nog een zak over z'n hoofd doen hahahaha