St Petersburg 2.0 - Reisverslag uit Sint-Petersburg, Rusland van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu St Petersburg 2.0 - Reisverslag uit Sint-Petersburg, Rusland van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

St Petersburg 2.0

Blijf op de hoogte en volg Fleur

25 Mei 2015 | Rusland, Sint-Petersburg

Heey guys

Tweede dag St petersburg!

Ik had gister gehoord van iemand dat je in de duty free winkel kon zonder seamansbook. Dus dat ging ik maar even doen omdat ik eigenlijk toch wel een russische hoed wilde. Hup ik de shop in. Noouuu dat staat echt niet he :P Hahah ik zag eruit. En ze hadden niet heel veel keuze en ze waren 340 euro.... Nou voor een muts die niet goed staat en ik nooit ge dragen, beetje zonde. Dus die heb ik netjes terug gehangen en maar een sleutelhanger gekocht! Jaa kan bijna geen nieuwe meer kopen. Ben het vergeten in Helsinki!! Maar deze steden zijn wat minder toeristisch. Dus je ziet minder van die winkeltjes en dan vergeet ik het :P Kunnen ook nog maar amper sleutelhangers bij. Dus eigenlijk alleen maar beter :P

Om half drie was het voor mij weer tijd om aan het werk te gaan. Lucky me :P Had er ook echt geen zin in. En dan vervolgens is er geen reet te doen. En als je dan weer een klant krijgt is er helemaal niks meer aan. Whajooo ben ik vergeten te vertellen. Ik heb gister een ioni behandeling gekregen. Eindelijk na 8 maanden :P Heel bijzonder maar wel grappig!! Ik wil er eigenlijk wel meer maar ik kan niet omdat ik vrij ben met degene die de ioni behandelingen doet :(

Verder hebben we in de avond aan onze party gewekt. We hosten weer een party; uniform swap. Dus daar moeten weer decoratie voor gemaakt worden. En onze groep (het team waarmee ik vrij ben) doet altijd alles!! Maar gelukkig plannen we de party's dan ook altijd zo dat wij de dag erna vrij zijn :P

Na werk gegeten en op naar bed, ben veels te moe de laatste tijd!

Love you xxx

  • 14 Juni 2015 - 18:24

    Jill:

    Haha, je hebt toch wel een foto gemaakt van die charmante hoed toch?! Kunnen wij ook nog ff lachen! Een sleutelhanger is denk ik wel een beter alternatief ;p
    Wat is in godsnaam een "ioni" behandeling??
    Tof dat jullie het feestje helemaal mogen organiseren en dan ook de boel mag decoreren! Leuk man!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Rusland, Sint-Petersburg

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 112521

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: