St Petersburg - Reisverslag uit Sint-Petersburg, Rusland van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu St Petersburg - Reisverslag uit Sint-Petersburg, Rusland van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

St Petersburg

Blijf op de hoogte en volg Fleur

25 Mei 2015 | Rusland, Sint-Petersburg

Heey liefjes

We zijn aangekomen in St Petersburg!

De meest bijzondere port van deze cruise!! Enn wie kan het schip niet af... ik. En niet eens omdat ik op IPM zit ofzo.. Nee omdat ik mijn seamansbook niet heb. En al zou ik hem hebben dan mocht ik er nog niet af want dat seamansbook is ook niet meer geldig om Rusland in te komen. Nou dan hoef ik hem helemaal niet en kan ik mijn geld van Steiner gewoon weer terug vragen :P

Vandaag moest ik de hele dag werken. Nou bijna geen hond aanwezig natuurlijk. Iedereen is het schip af. Maar er zijn nog steeds domme mensen die het schip op blijven en maar 1 van de twee dagen het schip af gaan. Ik snap dat niet he. Ik zou er bijna vanaf rennen :P Goed ik kon dat dus niet dus ik bleef netjes erop zitten :P De dag ging redelijk snel eeeennnn en was weer een party vandaag!! Omdat natuurlijk de helft van de crew het schip niet af kan. Beste moment om een feestje te organiseren.

Nou daar moest ik dan ook weer naar toe. Was wel gezellig. Niet bijzonder maar wel gezellig. Ik heb me dood gelachen om Patrick. Dus was heerlijk aan het dansen. Maar hij was niet dronken dronken hij was niet gewoon gezellig.. Dat gebeurd niet meer zo vaak kan ik je vertellen. Patrick Lei Lei en Ligaya zijn bijna altijd dronken. En sommige mensen worden dan heel irritant en andere mensen niet heel erg ;)

Naja de party ook weer overleefd. En het mooiste was ik ben morgen ochtend lekker vrij dus ik kan uitslapen :P Whiehoe!!

Love you xxx

  • 14 Juni 2015 - 18:22

    Jill:

    Ah wat balen dat je het schip niet af mocht! Aan de andere kant is het ook wel goed dat je daar geen geld kon uitgeven. We gaan die Poetin ook niet meer sponsoren ;)
    Wel tof dat jullie dan een feesie konden geven met zo weinig gasten aan boord!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Rusland, Sint-Petersburg

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 112730

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: