Helsinki - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Helsinki - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Helsinki

Blijf op de hoogte en volg Fleur

25 Mei 2015 | Finland, Helsinki

Heey guys

Nou Helsinki vandaag!!

Lekker de hele dag vrij. We begonnen met een boat drill... whoepie!! Het was dan wel weer grappig om Andrii te zien. Die had een behoorlijke kater van gister :P Weer een goede reden om niet te drinken of in ieder geval niet teveel :P Dus die hebben nog een beetje uitgelachen :P Altijd leuk :P

Na de drill ben ik samen met Denise de stad in gegaan. Beetje gegeten bij de burger king (heel cultureel) en geshopt. Of naja een poging gedaan tot :P Shoppen was niet helemaal gelukt ik heb we een mega lekker pyjama broek!!! Whaaajoooo zooo zacht!! OMG i love it!!! Nou nog even snel eten gehaald bij de burger king om mee te nemen naar het schip. Vervolgens ook nog snel even de supermarkt in. En toen wilde we de shuttle in gaan. Maar er was geen shuttle meer. Oeps!!! En nu?? (Dit is al de tweede keer dat dit mij overkomt :$) Dus wij kijken naar een taxi. Vervolgens zagen we twee mensen op een bankje zitten. Dus we gingen maar aan hen vragen of zij wisten waar we een taxi konden pakken. Bleken zij ook van ons schip te zijn. Uhmmm we moeten om 4.30 weer terug zijn op het schip dus we moeten nu een taxi halen :P Maar goed dat ze ons dus tegen kwamen. We hebben levens gered :P En gelukkig dat we hen tegen kwamen want die man ging helemaal rennen voor een taxi (dat hadden wij nooit gedaan :P) Nou wij in een taxi. Zo snel mogelijk naar het schip. Gelukkig was de taxi chauffeur zo lief om wat extra gas te geven :P Vervolgens waren we de laatste die het schip op kwamen :P Hahaha Maar we waren op tijd :P

Daarna heeft Denise mij geholpen met een ingegroeide teennagel. OMG dat deed zo'n pijn! Maar het is nu weer helemaal goed. Vervolgens heb ik mijn pyjama broek aangetrokken. OMG hemels!!!! Die trek ik liever nooit meer uit. Vervolgens beetje gechilld, geslapen. En toen ik wakker werd was het weer tijd om te slapen. Dus tanden gepoetst en weer hup mijn bedje in!

Lekker dagje hoor!

Love you xxx

  • 14 Juni 2015 - 18:20

    Jill:

    Gaaf man, Helsinki! Ongelofelijk waar je allemaal bezig bent. Bij je blog staat gewoon dat je in 33 landen geweest ben... Wow!
    Die Burger King heb je daar in ieder goed benut ;p Die pyjama broek klinkt wel als een leuke koop!
    En weer lekker zitten stressen op weg naar het schip... Oh mijn god. Gelukkig kwam je die andere mensen tegen, fijn dat hij het op een loopje zette xD

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Helsinki

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 113283

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: