Bijzondere klanten - Reisverslag uit Zeebrugge, België van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Bijzondere klanten - Reisverslag uit Zeebrugge, België van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Bijzondere klanten

Blijf op de hoogte en volg Fleur

25 Mei 2015 | België, Zeebrugge

Heey schatjes

Another formal night.

Deze was dan wel weer een kleine beetje drukker dan de laatste keer. Maar ook weer met bijzondere klanten. Laten we beginnen met iemand die in mijn ogen sociale vaardigheden mist. Haar haar zag er niet uit. Van dat hele korte boven op en dan lang.. Soort new kids turbo. Verschrikkelijk. Nou probeer daar maar was moois van de maken voor een formal night... Good luck!

Anyway ik zie altijd precies wanneer iemand mij vertrouwd en wanneer niet. En deze mevrouw vertrouwde mij absoluut niet. Ze hield dan wel weer netjes der mond dicht dat was wel weer prettig. Maar ze was bang. (achteraf is dit heel grappig) Goed ik was dus zo bezig met amper een conversatie. En uiteindelijk was het toch nog wel mooi geworden. Als je de verschrikkelijke knipbeurt en het hoofd niet mee telt. Ja was het best mooi. Wat dan wel weer grappig is is dat ze zelf ook wel toe gaf dat ze bang was :P Maar ze was toch wel blij met het resultaat. Ha in your face :P

Nou toen nummer twee. Dit was een ballet danseres. Alles wat ze deed ging dan ook wel erg grasieus. En dun!!!! Whaajoo als ik tegen haar op bots is ze gebroken :P Goed zij was helemaal aan het vertellen hoe goed iedereen in haar familie wel niet is. noem het allemaal maar op. Weet niet of ze haar haar uiteindelijk leuk vond, maar iets beters kon ik er niet van maken :P

Goed dus weer een dag van bijzondere klanten. Zulke dagen mis ik echt mijn klanten van de world cruise! Vandaag is er ook weer een party!! Joiners!! Dus daar moesten we ook weer heen. Was erg gezellig. Andrii, Patrick en Lei Lei waren echt super dronken. Andrii zo erg dat onze manager hem naar zijn kamer moest brengen, eigenlijk best grappig :P Lei en Patrick waren nog wel grappig. Muziek was ook weer leuk dus helemaal top! Rond een uurtje of twee weer terug naar mijn kamer om lekker te slapen.

Morgen Helsinki! De hele dag vrij!!! Whoehoe, maar wel een boat drill in de ochtend. Aan de ene kant maar fijn want ik kan nu uitslapen (soort van) :P

Love you xxx

  • 14 Juni 2015 - 18:17

    Jill:

    Ik heb het je nog niet verteld, maar ik heb ook mijn haar weer geknipt. Het lijkt een beetje op het kapsel wat jij beschreven heb bij die vrouw ;) Knap hoor dat je er nog iets leuks van wist te maken en helemaal cool dat de klant zelf ook tevreden is! Good job!!
    Haha, volgens mij zijn jullie feestjes echt te grappig! Jammer dat we niet even konden meekijken ;) Of misschien willen we dat wel helemaal niet... ?? :| Hihi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Zeebrugge

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 113166

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: