Another day in paradise - Reisverslag uit Zeebrugge, België van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Another day in paradise - Reisverslag uit Zeebrugge, België van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Another day in paradise

Blijf op de hoogte en volg Fleur

25 Mei 2015 | België, Zeebrugge

Heey liefjes

Weer een port dag.

Helaas ben ik niet vrij en mag ik er gewoon om zes uur uit :( En dat ging me maar verdomd slecht af. Het halve team is vrij vandaag dus die starten pas 2.30. Het was vandaag ietsje drukker dan verwacht. Ondanks dat de mensen aardiger zijn deze cruise heb ik nog maar met weinig mensen een band op gebouwd. Ik herken ook maar weinig mensen. Weet niet of dat aan mij ligt omdat ik naar huis wil en niet op het schip wil zijn, of omdat de mensen dan ook gewoon geen indruk maken :P

Anyway netjes mijn klantjes gedaan. De duivel moest zich ook weer vertonen vandaag... Overigens, wel goed nieuws. We hadden gister 6000 omgezet. Toch best knap denk ik zo. Ik ben in ieder geval weer trots :P Wat de rest denkt kan me weinig schelen :P Ik heb ook weer gehoord dat er in Southampton 3 headoffice mensen het schip op komen. Nou als ze er allemaal maar in southampton ook weer af gaan, want ik heb geen zin in meereizigers. En zeker niet in mijn (hopelijk) laatste cruise. Want dan kan ik gewoon doen wat ik wil :P Maar voorlopig weet ik ook nog steeds niet of dat wel mijn laatste cruise is :P Dat afwachten is niks voor mij he ;)

Uhm... nog iets spannends gebeurd???? Denk denk denk... Nee kan nergens op komen :P Hup op naar de volgende dag :P

Love you xxx

  • 14 Juni 2015 - 18:14

    Jill:

    Pfff... 6.00 uur is wel vroeg man.. Wat zal je lekker slapen als je thuis komt zeg! Gewoon tot 10.00 uur blijven liggen elke dag :D
    Het is toch wel logisch dat je nog niet echt mensen herkent. Zo lang is de cruise nog niet bezig? Plus het was niet zo druk geweest toch? Ach joh, kan jou het schelen. Jullie omzet was prima!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Zeebrugge

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 112588

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: