Medische Keuring - Reisverslag uit Watford, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Medische Keuring - Reisverslag uit Watford, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Medische Keuring

Blijf op de hoogte en volg Fleur

30 Augustus 2014 | Verenigd Koninkrijk, Watford

Hellow Schatjes!!

Vandaag weer een nieuwe dag! Het was de van de medische keuring!! Om 6.15 uur stonden we beneden klaar en konden we om half 7 de bus in die ons er naar toe bracht. Ik heb vandaag weer een paar dingen aan mijn 'ook een keer gedaan' lijstje kunnen toevoegen. iIk heb vandaag namelijk in een potje moeten plassen, bloed moeten afnemen en een rontge foto laten maken. Kan niet zeggen dat ik het graag nog een keer wilt doen, vooral het is een potje plassen en bloed afnemen :P

We werden daarna per 4 naar het ziekenhuis gebracht voor de rontge foto. Vanuit daar door naar academy gebracht. Daar moesten we wederom formulieren invullen en daarna heel lang wachten tot iederen weer gearriveerd was. Om 1 uur begonnen de presentaties van mensen en kregen we onze ocean card waarop we onze salaris krijgen en bijna over mee kunnen betalen. Verder nog wat overige informatie waarvan we veel wel al wisten, maar je kan niet vaak genoeg herhalen :P

Na de presentaties mocht iedereen naar huis, behalve de kapsters... wij mochten nog even gaan fohnen. Er zijn nog best veel kapsters hier. Dus ondanks dat ze zeggen dat het kan zijn dat je zaterdag misschien al vertrekt reken ik er niet teveel op. In mijn hoofd moeten namelijk eerst alle andere studennten weg voordat wij aan de beurt zijn. Maar we gaan het zien! Ik hoop niet heel lang hier te blijven. Het is hier niet heel erg maar ook niet echt wauw ;) Maar ik ga het zeker overleven en goed mijn best doen, zodat ik zo snel mogelijk weg kan ;)!

Morgen hebben we een test van informatie die we al eerder online hebben moeten leren. Dus dat komt wel goed! En verder moeten we ons zelf presenteren. Doormiddel van de presentatie gaan ze ook bepalen naar welk schip je gaat. Het lijkt een beetje op de presentatie die ik moest doen voor mijn sollicitatie, dus nog even herhalen en dan moet het wel goed komen!

Verder heb ik nog geen idee wat ik verder deze week ga doen. Ik laat het allemaal maar op me afkomen ;) Ik ben wel al een beetje gestressed als ik al die papieren zie ik heb gekregen en ik moet lezen. En zeker omdat ik ook alles in mijn hoofd moet vertalen is het extra lastig. Maar ik doe m'n best!!!

Ik ga nu weer verder met het leren voor morgen!

Love you schatjes!! xxxx

  • 31 Augustus 2014 - 16:56

    Jill:

    Nou, je kan maar beter weten dat je niks mankeert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Watford

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 112730

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: