Presentatie - Reisverslag uit Watford, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Presentatie - Reisverslag uit Watford, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Presentatie

Blijf op de hoogte en volg Fleur

30 Augustus 2014 | Verenigd Koninkrijk, Watford

Heey schatjes!

Ik heb al een tijdje niet geschreven, maar daar hebben jullie niet echt last van want ik heb nog helemaal niks geplaatst. Dit heeft alles te maken met de internet verbinding en het feit dat de site het niet deed toen ik het wilde plaatsen. Anyhow... we schrijven gewoon vrolijk verder en jullie hebben straks lekker veel te lezen :p

Vandaag is het woensdag. Het was onze officiele eerste dag op de Academy. In ons prachtige uniform gingen we naar de academy. Ik kan je vertellen, er is nog nooit zoveel naar me getoeterd als nu ;). We begonnen om 8 uur sochtends. We delen het lokaal met kapper en kapsters die er al langer zitten. Dat maakt het wel verwarrend. Sommige dingen gaan daardoor heel snel. We moesten vandaag vertellen hoeveel jaar ervaring je heb in het kappersvak (in de salon werken, dus na school). Naja die heb ik dus niet. En samen met nog iemand zijn wij de enige twee zonder veel salon ervaring, omdat wij net uit school komen. Daardoor kunnen wij er dus langer blijven (kijk ik niet heel erg naar uit ;)).

Wij moesten onszelf presenteren voor de belangrijke mensen die gingen kiezen/kijken naar welk schip wij gaan. We moesten over onszelf vertellen, werkervaring, wat we verwachten van Steiner, wat we graag willen leren etc. Fantastisch dus :p. Maar de presentatie ging voor mijn gevoel wel goed, dus dat is positief. Na de presentatie kwamen we weer terug en gingen we luisteren naar andere presentaties.
De mensen die er al langer zijn moesten een seminar doen (weet niet of ik het zo goed schrijf). Dat houd in dat je over een productlijn of een behandeling gaat vertellen aan je gasten aan boord. In de hoop ze dingen te laten kopen en/of een afspraak te laten maken. Dit geldt trouwens ook voor de Spa Tours. Hierin heb je 1-2 minuten om te vertellen wat je allemaal kan laten doen bij ons in de salon. Dit gebeurd meestal wanneer er nieuwe gasten aan boord komen. Ook dit dedende mensen die er al langer waren en wij keken toe.

Ik moest toen samen met het andere meisje wat ook weinig ervaring had gaan fohnen. Ik haar haar en zij mijn haaar. Maar zij heeft lang en mega veel haar!! En daar had ik 45 minuten voor. En natuurlijk was het voor een formal evening dus het moest wel leuk zitten, dus ik krullen fohnen. Ik heb het op tijd afgekregen maar vraag niet hoe :p. Maar het zat wel mooi al zeg ik het zelf :p. Ik moest het daarna nog opsteken. Ook met veel moeite heb ik dat voor elkaar gekregen. Daarna heeft zij mijn haar gefohnd. Ik hoop dat de lerares nu een beetje de indruk heeft van dat ik het wel kan en dat ik misschien niet heel lang hoef te blijven, maar we gaan het meemaken, het hangt altijd nog af van je schip.

Verder hebben we niet zoveel gedaan volgens mij. Ik onthou het allemaal niet meer ;) Plus de dagen lijken enorm op elkaar ;)

Op naar de volgende dag ;)

xxxxxx


  • 31 Augustus 2014 - 17:02

    Jill:

    Ik weet er alles van: soms is het zo'n chaos dat het schrijven erbij inschiet. Gelukkig haal je het wel allemaal in! Leuk om te lezen hoe positief je bent en hoe zeker je bent van je zaak. Houden zo meissie! Die 5.30 uur opstaan zal trouwens wel zeer gedaan hebben.. Leuk ook dat je samen met ervaren mensen in en groep zit. Kan je alvast een beetje afkijken, handig!! Ik ga weer verder met je volgende verhaal! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Watford

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 113258

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: