Zeedag - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Zeedag - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Zeedag

Blijf op de hoogte en volg Fleur

16 September 2014 | Portugal, Lissabon

Heey poepies!

(weet je trouwens hoe moeilijk het is om elke keer een andere openingszin te hebben?! Het lukt ook niet zoals jullie zien :P)

Anyhow, ik was vergeten, of naja niet echt vergeten, maar te lui en ook door omstandigheden, te schrijven. Wederom hebben jullie daar nog steeds geen last van aangezien ik nog steeds geen internet heb :O I knowww I'm onmy way!!!! Anyhow dus vandaag even een stukje van gister.

Mijn dag begon eigenlijk best slecht. Ik was moe en ik had een beetje buikpijn. Terwijl we handdoeken aan het vouwen zijn (dat is ons ochtend ritueel) is iedereen zoo negatief. En het bracht mij ook echt even goed naar beneden. Waardoor ik even in de huil fase belandde. Normaal gesproken probeer ik dat in te houden, maar gister lukte dat even niet. Dus had ik mezelf even naar de wc gebracht en wat traantjes laten rollen en zo kon ik weer verder. De rest van de ochtend was een beetje moeilijk voor mij. Matthew had het ook door dat iedereen heel negatief was. We zouden vandaag in Gibraltar porten. Dus de salon was natuurlijk heel rustig, wat het leven een stukje zwaarder maakt ;)

Ik had een paar klanten, wat heet 3 geloof ik over een dag van 14 uur... Woepie :P. Maar ondertussen zag ik morgen steeds drukker worden. Morgen is het weer formal night. Later op de middag voelde ik me weer helemaal goed en deed ik gewoon rustig mijn ding. In de avond kreeg ik een fascial!!! Heerlijk kan ik je verklappen, maar aan het eind van zo'n avond ben je gaar. Dan komt er na zo'n fascial ook helemaal niks meer uit je. Dus het was maar goed dat we daarna naar onze hut mochten!! Eenmaal aangekomen bij de hut sliep mijn kamergenoot al. Dus ik wilde zo zachtjes en snel mogelijk ook naar bed. En nog een verslag schrijven was dus niet echt handig, vandaar verlaat, maar voor jullie is alles verlaat nu :P. Ik was zo lief (al zeg ik het zelf) om de wc buiten de cabin te gebruiken, want als je hier de wc doortrekt komt er een lawaai wil je niet weten :P. En op mijn terug weg kwam ik de fitness meneer tegen, Ilija (ik weet inmiddels hoe ik zijn naam schrijf, vandaag even goed op zijn naam plaatje gekeken :P Dus we hebben nog even een drankje gedronken (ik water hij koffie; een klein laagje koffie en de rest van de beker vullen met melk, tis maar wat je koffie noemt :P). Daarna zijn we alletwee weer naar onze hut gegaan. Ik heb snel en zachtjes alles gedaan en ben mijn bedje in gedoken!

Nou dat was het weer voor vandaag! Op naar morgen :P

xxxx

  • 17 September 2014 - 16:52

    Margareth Menzel:

    genoten van al je verslagen ik heb het gevoel dat het wat moelijk gaat maar alle begin is moelijk en je mist natuurlijk je familie.dat had onze kleinzoon ook in curoisau alles went en je durft het toch maar alle respect en blijf positief en blijf zoals je bent groetjes van je kappers klantje mar.

  • 22 September 2014 - 20:48

    Jill:

    Je hebt in ieder geval een nieuw stopwoordje.... Anyhow, het komt allemaal goed wijffie! Soms heb je gewoon even een downdaggie en dan is het heerlijk om alles er even uit te gooien. Ben je het ook maar mooi kwijt :) Goed om te lezen dat je je daarna weer herpakt hebt en er tegenaan bent gegaan! Kanjer!
    Haha ja die toilettten!! Ik ken ze!! Vrienden van mijn ouders hebben een boot en die wc daar die maakt een klerenherrie (ervan uitgaand dat een wc op een boot, een wc op een boot is, en niet zoveel verschilt..??). Mijn gebeden zijn verhoord: "Fitness meneertje" heet dus Ilija. Maakt het communiceren een stuk makkelijker en hij drinkt in ieder geval ook een slappe bak xD Leuk dat ondanks ik iemand nog nooit ontmoet heb, toch dat soort dingen over hem weet ;p Zal het nooit tegen hem gebruiken (A)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Lissabon

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 112670

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: