Halifax - Reisverslag uit Halifax, Canada van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Halifax - Reisverslag uit Halifax, Canada van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Halifax

Blijf op de hoogte en volg Fleur

09 Oktober 2014 | Canada, Halifax

Dag schatjes

Vandaag was het Halifex!! Omdat we gister niet in Bar Harbor waren gestopt lagen we een uur eerder aan de kant van Halifex. Super chill! Des al niet te min weten ze bij de security toch zo sloom te zijn dat het niet snel gaat of wij moeten wachten.

Anyhow, wij zijn weer naar de shoppingmal gegaan. Ooooowwh en wat was het mooi weer!!!!! Strak blauwe lucht en de zon!!! Fantastisch, had de zon echt al te lang niet meer gezien! Het shoppen zelf viel een beetje tegen. Niet echt geslaagd. Maar het was verder een prima ochtendje vrij :)

Om half 3 moest ik dan toch echt weer gaan werken.. Mij dag verliep prima tot ik een gesprekje had met mijn manager. Wat natuurlijk weer om de retail ging en waarom het niet lukte. Nou dat moet je natuurlijk precies op dit moment doen. Dat kan ik natuurlijk niet hebben. Dus daarna was mijn dag ook helemaal verpest en zat ik er flink doorheen. Gelukkig had ik Gerry die met mij ging eten en mij steunde, dat was heel fijn. Ik heb ook meteen Ajay ontmoet. Hij kende mij natuurlijk al! :$ Owh ik ben daar zo slecht in he!! Het schijnt dat we op dezelfde dag het schip op zijn gekomen. Oepss :P Goed ik vergeet hem nu in ieder geval niet meer :P Hij werkt als Bar manager boven de spa. Dus ik weet waar ik mijn drankjes moet gaan scoren :p Haha grapjeee!

We hebben best lang in de crew mess zitten kletsen dat ik daarna mijn pyjama aan heb getrokken en lekker ben gaan slapen. We hebben morgen weer een zeedag en een formal night! Dus we hebben het weer druk druk druk!

Liefjes love you! xxx

  • 12 Oktober 2014 - 21:34

    Jill:

    Wat een fijn idee dat je zulke lieve collega's hebt die je zo goed opvangen meis! Go Gerry! Enneh.. waarschijnlijk ben jij de komende maanden héél vaak in de bar een verdieping boven te vinden bent ;) Lekker party-en!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Halifax

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 112544

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: