Eerste afscheid - Reisverslag uit Halifax, Canada van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Eerste afscheid - Reisverslag uit Halifax, Canada van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Eerste afscheid

Blijf op de hoogte en volg Fleur

09 Oktober 2014 | Canada, Halifax

Hellow everyone!

Vandaag was het formal night. Wat een dag!!!!

We begonnen om half 8 gezellig met een meeting. Dat we bij elke klant moesten adviseren en een recommandation moesten geven. En dat ging de manager ook even checken na afloop. Nou dat is weer een leuke start van je dag!

Ik kan je vertellen ik heb echt mijn best gedaan, maar heb helaas niks verkocht! Goed kom er later nog op terug! In mijn lunch pauze wilde ik mijn papa bellen, maar ik kreeg zijn voicemail dus dat ging niet door. Dan maar weer terug naar het werk! Toen ik terug kwam zag ik dat iemand een klant had geboekt voor mij. Iemand dacht leuk dat ik iemand haar (medium lengte) kon knippen en fohnen in 45 minuten. Nou je kan wel raden wat er is gebeurd. Ik liep uit. Het werd steeds een beetje erger en langer. Gelukkig had ik een klant die zichzelf twee keer had ingeboekt en vervolgens helemaal niet meer kwam dus daardoor kon ik weer adem halen en liep ik weer op schema. Anders was het helemaal niks geworden. Maar bedenk je even dat je normaal maar een half uur hebt voor fohnen van kort haar. Nou dan heb je nog van die klanten er tussen zitten die het daarna nog even met de krultang gedaan willen hebben. En dan verwacht de baas ook nog dat je leuk een advies gesprek en consultation gaat zitten doen. Naja als je dan uitloopt heb je daar echt geen tijd voor!

Richting het einde van de dag zag ik dat we om 8 uur een trainig hadden. Nou daar had ik natuurlijk weer reuze zin in, want ik zag de bui al hangen dat ging om de retail. Dus ik mocht om 7 uur lekker gaan eten. Na mijn eten nog een keer geprobeerd papa de bellen en ja hoor hij nam op! Het was wel al 1 uur snachts bij jullie! Soms weer goed dat je papa niet op tijd naar bed gaat :P Ik heb even zitten kletsen met papa had niet zoveel tijd vanwege werk. Maar het was echt fijn om hem even te spreken!

Om 8 uur weer op naar de meeting en ja hoor.... retail. Nou mijn manager heeft al mijn klanten gebeld om te vragen over ik de een advies had gegeven. Dus dit was weer een prettige dag... Het eindigde in ieder geval weer wat minder. Het irriteert me gewoon. Ik voel me de enige domboo die niet kan verkopen.

Goed, verder was het vandaag de laatste dag van Erik aan boord. Hij vertrekt morgen naar huis. Vind het wel jammer dat hij weg gaat, maar misschien komt hij nog terug. Dus ik ben eerst naar de show gegaan en zijn daarna door gegaan naar de crewbar. Het was een gezellige avond! had nog 4 uur slaap toen ik naar bed ging :$

Dat was het weer voor vandaag! :P

xxxxxx

  • 12 Oktober 2014 - 21:38

    Jill:

    Wat heerlijk voor je dat je je vader hebt gesproken! Dat heb je af en toe toch even nodig en helemaal in deze tijd.
    Jeetje, jij haalt wel alles eruit wat erin zit! Groot gelijk hoor meis! Maar denk je wel aan jezelf! Slaap is het belangrijkste he? Hard werken, emotioneel moeilijke periode en weinig slaap gaan niet zo goed samen. Goed voor jezelf zorgen! Ik kan je niet bemoederen zover bij je vandaan (misschien ook alleen maar goed ;p) Leuk je goed contact hebt met iedereen en lekker geniet van de gezelligheid aan boord en bij de feestjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Halifax

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 112695

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: